افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024
22

نباید انتخابات آتی فرصتی برای سو استفاده گران ایجاد کند

  • کد خبر : 12990
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
نباید انتخابات آتی فرصتی برای سو استفاده گران ایجاد کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در همایش سالانه کمیته اجرایی بسیج دانش اموزی و یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور مسئولین در سالن امفی تئاتر اموزش و پرورش ماکو برگزار گردید ، گفت :نباید  این انتخابات فرصتی برای سو استفاده گران ایجاد کند و راهبرد انتخابات مجلس مشارکت حداکثر و انتخاب هوشمندانه و آگاهانه می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ همایش سالانه کمیته اجرایی بسیج دانش اموزی و یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولین در سالن امفی تئاتر اموزش و پرورش ماکو برگزار گردید .

در ابتدا نادر بهرامی رئیس اموزش و پرورش شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم ایام الله دهه فجر را تبریک گفت .

در ادامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به عنوان سخنران اصلی این برنامه گفت : امروز سربلندی و عزت خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم  و پیروزی این انقلاب با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به چله دوم خود رسیده است لذا باید ببینیم قبل انقلاب کجا بودیم و بعد انقلاب کجا رسیده ایم و در کدام پله قرار داریم چرا دشمن اینقدر علیه ایران دسیسه میکند ؟اگر انقلاب واقعا تاثیر گذاری ندارد و از آن نمیترسند چرا اینقدر علیه آن دسیسه کند .

وی افزود : آمریکا در زمان طاغوت چقدر ما را تهدید کرد با کاپیتولاسیون و گرفتن حق توحش ؛ اما امروز تنها کشوری که از آمریکا و اسرائیل هراسی ندارد ایران عزیز می باشد ، امروز قدرت این است که هیبت ظاهری آمریکا و قدرت پوشالی او را بشکنیم .

وی با تاکید بر حساسیت رسالت اموزش و پرورش به معلمین گفت : امروز آموزش و پرورش نباید در گیر و بند جناحبندی های سیاسی گم شود چرا که شغل قشر شما شغل انبیا می باشد شما تاثیر گذار و اثر گذار می باشید قطعا شما اهل مطالعه ایمان و تعبد هستید و همه ما در آن دنیا برای اعمال و گفتار خود حساب پس خواهیم داد . پس باید شما که تربیت کننده نسل این انقلاب هستین مواظب اعمال و رفتار خود باشید .

فرمانده سپاه ماکو خاطر نشان ساخت : ما در صنایع دفاعی دارای پیشرفت هستیم لذا ما کارآمدی انقلاب اسلامی را باید تبیین کنیم اگر این انقلاب کارآمدی نداشت ما الان در قله نبودیم و هچون بحرین و امارات و عربستان کشور بی خاصیت بودیم که تمام ثروت خود را علیه مسلمانان استفاده میکنند.

وی اذعان داشت : یکی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام مقبولیت مردمی است که مردم در تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و در راهپیمایی نشان دادند .

سرهنگ غفاری با بیان اینکه ثروت های ملی زیادی داریم اما نمیتوانیم از انها استفاده کنیم گفت : اختلاف سلیقه ها و سوء مدیریت ها را کنار بگذاریم ما ثروت های ملی داریم اما نمیتوانیم از ان استفاده کنیم ،نقصان و کمبود ها نباید به نام انقلاب زده شود باید به نام اشخاص زده شود لذا حرکت انقلاب شتاب دهنده و  پیش برنده  بوده و تمدن اسلامی برای زمینه سازی طرح ظهور منجی عالم بشریت می باشد .

وی با اشاره به انتخابات آتی گفت : نباید  این انتخابات فرصتی برای سو استفاده گران ایجاد کند و راهبرد انتخابات مجلس مشارکت حداکثر و انتخاب هوشمندانه و آگاهانه می باشد .

وی با اشاره به شاخصه های نماینده اصلح گفت : اسلام مداری ، دین مداری ، ولایت مداری  ، انقلابی بودن ، استکبار ستیزی، ولایت مداری، وابسته نبودن به کانون های قدرت شاخص های یک نماینده طراز اول انقلاب میباشد  لذا در انتخابات باید از شیوه های صحیح انتخاباتی استفاده شود و از اصراف های تبلیغاتی پرهیز گردد .

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به وظایف نماینده طراز اول انقلاب گفت : تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی ، استکبار ستیز،  شجاعت در مقابله با دشمنان ، طهارت اقتصادی ، ساده زیستی ،تجربه ، حسن سابقه ، مردمی بودن، مدیریت جهادی ، بصیرت ، هوشمندی ، تدبیر ، عدالت طلبی ، فساد ستیزی ، التزام به قانون ،  ایمان به ظرفیت های درونی ، انقلابی گری ، از شاخصه ها و وظایف نماینده طراز اول انقلاب می باشد لذا شما معلمین باید اینها را تشریح کنید در اینها شما تاثیر گذار هستید لذا باید توجه داشته باشید که دشمنان اسلام روبه نابودی میروند این را قطعا خواهید دید .

وی در پایان تاکید داشت : فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ، تنها فرهنگی است که در مقابل دشمنان میباشد .

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداخت .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12990
  • ارسال توسط :
  • 1422 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نباید انتخابات آتی فرصتی برای سو استفاده گران ایجاد کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.