افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
29

مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س)

  • کد خبر : 13049
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س)

مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س) با حضور مسئولین در حسینیه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سپاه ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س) با حضور مسئولین در حسینیه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سپاه ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا در ابتدا احمد زاده رئیس بنیاد شهید ضمن خیر مقدم ، چهل و یکمیل سالگرد پیروزی انقلاب را به حضار تسلیت گفت .

در ادامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم و تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) گفت : ایران در اوج عزت و اقتدار میباشد و این را مدیون خانواده شهدا هستیم اگر ما امروز به راحتی و امنیت اینجا در برنامه نشسته ایم ، این امنیت ثمره خون پاک شهدا می باشد .

وی افزود : هدف از برگزاری این برنامه اعلام این  مطلب بود که همچنان راه خانواده و فرزندان شهدا ادامه پیدا خواهد کرد و شما به عنوان نمادهای استقامت ، ایثار ،فداکاری و پایداری می باشید .

وی تصریح داشت اگر تا امروز انقلاب به ایجا رسیده و انقلاب را صادر کردیم و انقلاب تاثیر گذار بر کشور های دیگر بوده مدیون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرسان ماکو گفت : امروز روز وفات حضرت ام البنین ، روز تکریم مقام و جایگاه همسران و مادران شهدا می باشد لذا ما نمی توانیم آن جمله ای که پیامبر از خداوند نقل میکند در مقام خانواده شهدا بازگو کنیم خداوند فرمود من خودم سر پرستم .

وی افزود : این رفتار از ذات اقدس الهی که می فرماید من خودم سر پرست خانواده شهدا هستم جمله ای بسیار ارزشمند می باشد و ما جمله ای بالاتر از این پیدا نمیکنیم ، خداوند میگوید هر کس خانواده شهدا را خشنود کند مرا خوشنود کرده است و در جایی نیز خداوند میفرماید  کسی که زهرا اطهر را غضبناک و خشمگین کند مرا خشمگین کرده است و کسی که وی را شاد کند مرا خشنود کرده است .

وی در ادامه تصریح داشت : همسران و مادران شهدا با ذات اقدس الهی بر سر ولایت مداری معامله کرده و در راه پروردگار عالمیان در جبهه حاضر شده و به شهادت رسیده اند لذا این از روحیه ولایت مداری همسران و مادران شهدا است که فرزندان خود را به درستی تربیت کرده اند و مقام معظم رهبری فرمود مرد از دامن زن به معراج می رود .

خداوند متعال به پیامبر فرمود : ای پیغمبر به امت خود بگویید من در قبال چیز های که به شما آموزش داده ام چیزی نمیخواهم جز اینکه به اهلبیت من مودت و محبت داشته باشید لذا حضرت ام البنین فرزندان خود را در راه دفاع از ولایت و امام حسین (ع) فدا کرد .

در پایان این برنامه از مسئولین پیشگام در رسیدگی و کمک به امورات خانواده شهدا و همسران و مادران شهدا با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13049
  • ارسال توسط :
  • 1336 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.