افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
21

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن همچون نماز بر ما واجب است

  • کد خبر : 13075
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن همچون نماز بر ما واجب است

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی غرور آفرین عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت : قبل از انقلاب ما آمریکا را از ایران با دست خالی اخراج کردیم اما امروز باید به همت و پشتوانه مردم و خون پاک شهید سلیمانی با دست پر آمریکا را از منطقه اخراج کنیم .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی غرور آفرین عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با حضور سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا ، خانواده معظم شهدا ، بسیجیان ، جانبازان ، ایثارگران و ازادگان در حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار  سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی غرور آفرین عملیات والفجر 8 به حضار خیر مقدم گفت .

وی در ادامه افزود: اگر این خون ها ریخته نمیشد و این مجاهدت ها و ایثار ها نبود هیچ نامی از ایران و افتخارات آن در زبان جهانیان جاری نبود .

وی تصریح داشت : هدف از اجرای برنامه این است که ما دوباره اعلام آمادگی برای والفجر ها و خیبر ها میکنیم که انشاالله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد .

در ادامه این برنامه سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا ضمن تبریک دهه فجر وسالروز پیروزی عملیات والفجر 8 اسامی شهدا شاخص ماکو را عنوان و یاد و خاره این شهدا به ویژه شهدای غواص منطقه ماکو را گرامی داشت .

وی افزود : باید ببینیم وظیفه ما در مقابل شهدا چه می باشد چرا که این عزیزان جان خود را دادند تا یک وجب از خاک ما به دست دشمن نافتد و این در صورتی بود که ما حتی یک تیر و فشنگ نمیتوانستیم تهیه کنیم و لشگر ما با سلاح و تجهیزات دشمن شکل گرفت .

وی با اشاره به فداکاری های شهدا تصریح داشت : در شرایط سخت همه از جان و مال و ناموس و خانواده خود گذشتند تا ما بتوانیم در امنیت و آسایش باشیم .

وی با بیان اینکه در عملیات والفجر 8 جوانان شنا بلد نبودند گفت : جوانان در عملیات والفجر 8 هزاران کیلو متر آنرور رفتند و از یک کیلومتر عرض رودخانه وحشی و جریان دار اروند عبور کردند آنهم با تجهیزات و لوازم همراه و شش ماه این غواصان دوره دیدند و در شش ماه پیمان بستند تا نامه ای به خانواده خود ندهند تا عملیات لو نرود لذا سردار سلیمانی در وصف این شهدا گفت :  اینها صاحب اسرار شدند .

وی با بیان اینکه حسن پام یکی از غواصان عملیات والفجر 8 بود گفت : حسن پام جوان 17 ساله ای که از این خطه بود دشمن با تیر سر وی را مورد اصابت قرار داد بنده کنار او بودم و فرمانده عملیات گفته بود  هنگام اصابت تیر و درد حق ناله ندارید تا دشمن صدای شما را نشنود فلذا در دانشگاه های بلوک شرق عملیات والفجر 8 امروز تدریس میگردد که چگونه توانستند از این رودخانه وحشی عبور کنند .

وی با اشاره به رشادت های غواصان در عملیات والفجر 8 گفت : به غواصان گفته بودند اگر درد گلوله بر شما غالب شد سر بر آب کنید و فریاد خود را همچون علی (ع)که مشکلات خود را به چاه میگفت ، فریاد خود را به آب بزنید لذا حسن پام بنده دیدم از شدت درد به آب فریاد میزد ، من تجهیزات نظامی وی را باز کردم و در آب انداختم تا بتواند تعادل خود را در آب حفظ کند این ها هچون ترازو های زرگر دقیقا مهندسی شده بر پشت رزمنده ها سوار شده بود لذا قبل شروع عملیات تعادل هر فرد نسبت به توانایی وی تنظیم می شد .

سردار ارجمندی فر در خصوص نحوه شهادت حسن پام گفت : شهید حسن پام الگوی کوچکی از این مجاهدت ها است وقتی تجهیزات وی را باز میگردم خواهش میکردم که تحمل کن تا به ساحل رسیدیم و اروند را گرفتیم تو را به در مانگاه میرسانیم که هنگام رسیدن به خاک دشمن درگیری آغاز گردید به همرزمان سفارش کردم ایشان را در جایی بگذارند تا بعد از پیروزی در صورت زنده ماندن وی را به درمانگاه ، و در صورت شهادت پیکر مهر وی را به عقب انتقال دهیم که بعد از درگیری و بر اثر جزر و مد رودخانه پیکر این شهید والا مقام توسط اروند به دریا رفت و نیامد و به دریاها پیوست و الان جزو شهدای گمنام شما می باشد .

وی خاطر نشان ساخت : 124 هزار پیامبر آمد در پی اینکه احکام و عدالت الهی را در دنیا ساری و جاری کند فقط حضرت داوود و سلیمان و یوسف توانست دولت داشته باشد البته حضرت یوسف جانشین حکومت بود اما در زمان وی همه از نعمات وجود او بهره بردند و سومین دولت دوران مدیریت حضرت رسول می باشد ،سپس مولا امیر المومنین که دوران حکومت وی محدود بود و امام حسن 6 ماه مدیریت حکومت اسلامی شکل داد و در ادامه امام حسین را به شهادت رساندند و ما بقی را یا زندانی کردند یا تبعید کردند و اجازه ندادند امامان حکومت اسلامی را تبلیغ وگسترش دهند.

وی با بیان اینکه تنها حکومت اسلامی که چهل سال دوام داشته حکومت انقلاب اسلامی بوده است ،  گفت : تنها حکومتی که دوام زیادی داشته حکومت انقلاب اسلامی می باشد که مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام و ولی امر مسلمین جهان می باشد و این در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری می باشد که توانسته این انقلاب 41 سال دوام بیاورد .

وی با اشاره به وضعیت کشور پیش از انقلاب خاطر نشان ساخت : مقطعی که این مملکت در اختیار آمریکا و اسرائیل و روس بود 9 میلیون از مردم این کشور در اثر سوء مدیریت و قحطی تلف شدند در زمان پهلوی تمامی بخش نظامی ما بر عهده آمریکایی ها بود قانون کاپتولاسیون داشتند حق توحش داشتند که ما را وحشی می انگاشتند اما به برکت خون شهدا و خانواده شهدا و حضور شما و پدران شما و به پشتوانه این انقلاب الان در این مرحله هستیم که خاک این کشور را چون توتیا میتوان به چشم کشید ، ما آمریکا را از ایران با دست خالی اخراج کردیم اما امروز باید به همت و پشتوانه مردم و خون پاک شهید سلیمانی با دست پر آمریکا را از منطقه اخراج کنیم .

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا ؛ ضمن برشمردن خصوصیت های شهید سپهبد سردار سلیمانی گفت : سردار سلیمانی فردی خالص ، انقلابی ، ایثارگر ، ولایت مدار ،  داری نماز شب و  ارادت به ائمه ، شجاع و نترس بود لذا وی بنده خاص الهی و مطیع محض ولایت فقیه بود .

وی با اشاره به سخنی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم میگوید من سید حسن نصر اله را همچون آقا میدیدم .

وی با اشاره به رشادت های این سردار شهید گفت : داعش توانست به 200 یا 300 متری کاخ ریاست جمهوری بشار اسد برسد و یک نفر فقط گفت میشود سوریه را نگه داشت و بشار اسد را نگه داشت و آمریکا را بیرون کرد و او حضرت آقا بود و بازوی اجرایی حضرت آقا در منطقه سوریه سردار سلیمانی بود لذا با شهادت حاج قاسم سلیمانی مشاهده شد و اثبات شد رهبر تروریستی جهان کی بود ، ترامپ خود را با این کار رسوا کرد و این تعبیر حضرت اقا می باشد که گفت : انشاءالله به زودی آن روز را خواهید دید و در بیت المقدس نماز خواهید خواند .

وی با اشاه به مطالبی از حضرت آقا گفت : حضرت آقا گفت هنگامی که ملت اینگونه به طرفداری از سردار سلیمانی بیرون آمد در واقع این روز ایام الله است و تعداد افرادی که در شهرها برای تشییع شهید سلیمانی بیرون امدند 25 میلیون و با روستا ها بیش از 50 میلیون نفر بود این هم حضور در صحنه و هم سیاست بود و اینکه ثابت کنند که به ارمان های انقلاب پایبند هستند لذا اینها یوم الله است .

وی در پایان تاکید داشت :حضور در 22 بهمن برنده تر است و فریاد این ملت سوخت آن موشک ها را به قلب دشمن تامین کرد و تامین میکند .

در پایان از نفرات برتر حفاظتی با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13075
  • ارسال توسط :
  • 1197 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن همچون نماز بر ما واجب است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.