افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
30

بسیجیان ماکو به صورت گسترده در عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شرکت خواهند کرد

  • کد خبر : 13387
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
بسیجیان ماکو به صورت گسترده در عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شرکت خواهند کرد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو : عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک همزمان با سراسر کشور از ششم فروردین آغاز و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت .

به گزارش مرزداران ؛ فرمانده سپاه ماکو در جلسه شورای هاهنگی مبارزه با کرونا ویروس با اعلام اینکه بسیجیان ماکو به صورت گسترده در عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شرکت خواهند کرد گفت: این عملیات همزمان با سراسر کشور از ششم فروردین آغاز و تا پانزدهم فروردین با حضور گردانهای رزم ، گردانهای امام حسین و بیت المقدس ، گروه های جهادی و پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در سطح شهرستان ماکواجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با بیان اینکه این عملیات زیر نظر شبکه بهداشت ودرمان اجرا خواهد شد افزود: در اجرای این عملیات عملیات گندزدایی و ضد عفونی تمامی مراکز و معابر و محلهای پرتردد شهری وروستایی به همت بسیجبان در تمام مناطق این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که این عملیات به مدت نه روز وبر اساس برنامه ریزی های مناسب اجرا خواهد شد از تمامی ادارات ونهادها و همچنین شهرداران ماکو وبازرگان خواست در اجرای این برنامه همکاری نمایند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت :این عملیات فردا ساعت ده صبح با رژه خودرویی آغاز و طی نه روز ادامه خواهد یافت .

در این برنامه دکتر رحیم صمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو در خصوص کرونا ویروس در شهرستان ماکو گفت : از ۹۵ هزار نفر جمعیت ماکو ۸۷ هزار نفر مورد رصد و غربالگری قرار گرفتند و تا روز گذشته پرونده تمام این افراد تکمیل شده است و از این افراد موردی شناسایی نشده است .

وی افزود : از ۹ نفر مبتلا چهار نفر در بیمارستان بستری قطعی هستند که از این چهار نفر یک نفر به ارومیه منتقل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو تصریح داشت : داروهای مورد نیاز برای درمان این بیماری در اختیار بیمارستان قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه کمبود دستکش و مواد ضد عفونی کننده باعث نارضایتی مردم گردیده است گفت : ۲۲ هزار بسته در طی روزهای گذشته در شهرستان تهیه و و در بین خانوارها توزیع شده است .

در ادامه این برنامه حسین عباسی فرماندار شهرستان ماکو ضمن تاکید بر اجرای کنترل غربالگری از ورودی شهر گفت : علاوه بر محلی برای قرنطینه بیماران ترخیص شده محلی هم در هتل برای کادر درمانی در شهرستان ماکو و در کنار این محل ها سالن های ورزشی هم در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13387
  • ارسال توسط :
  • 1251 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیجیان ماکو به صورت گسترده در عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شرکت خواهند کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.