افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
26

بهره برداری از بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو

  • کد خبر : 14035
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
بهره برداری از بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو

بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر و با حضور امام جمعه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، هیئت موسس و اعضاء خیریه درمانی فجر و جمعی از خیرین عرصه سلامت افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش مرزداران ؛ بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر و با حضور امام جمعه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، هیئت موسس و اعضاء خیریه درمانی فجر و جمعی از خیرین عرصه سلامت افتتاح و به بهره برداری رسید .

در این مراسم از خیرین شهرستان ماکو تجلیل و دو خیر ارجمند آقایان سلیمانی ( به نمایندگی از ماشالله سلیمانی ) از دبی و برادران نجف زاده از استانبول از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداختند.

در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه سلامت بیمارستان فجر ماکو گفت : انشاالله با توکل بر خداوند متعال زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع خواهیم کرد .

وی افزود : انشاالله کمک مالی این عزیزان برای خانواده انها توشه اخرت قرار گیرد لذا باید سعی و تلاش کردد این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل گردد .

گفتنی است به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر ، جمعا مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان صرف هزینه خرید تجهیزات پزشکی و بازسازی این بخش گردید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14035
  • ارسال توسط :
  • 1716 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بهره برداری از بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.