افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

تعرض به هواپیمای ماهان را شدیدا محکوم می کنیم/ این اقدام تروریستی را از کلیه مراجع پیگیر هستیم

  • کد خبر : 14251
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
تعرض به هواپیمای ماهان را شدیدا محکوم می کنیم/ این اقدام تروریستی را از کلیه مراجع پیگیر هستیم

علیپور گفت: تعرض و ایجاد مزاحمت دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان را از طریق کلیه مراجع قانونی پیگیر هستیم تا چنین حرکتی را محکوم کرده و شاهد تکرار چنین جنایتی نباشیم.

به گزارش مرزداران ؛ به نقل از آراز سسی ، محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به تعرض و ایجاد مزاحمت دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان گفت: اقدام تروریست های آمریکایی و تعرض به هواپیمای ماهان تقریبا در هیج جایی از دنیا رخ نداده بود، در کل دنیا مسیرهای هواپیماهای مسافربری مشخص بوده و برابر قوانین و پروتکل های بین المللی هواپیماهای مسافری از امنیت کامل برخوردار هستند زیرا با جان انسان ها ارتباط مستقیم دارد.

 

وی تصریح کرد: قراردادهای بین المللی اجازه چنین حرکت هایی را به هیچ وجه نمی دهند و این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو آمریکا و روش های انتخاباتی نامزدها اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی سعی دارند اینطور نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران مخل امنیت بین المللی است و از این طریق با متشنج کردن جو بین المللی به نفع خود استفاده کنند.

 

نماینده مردم شهرستان ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران افزود: خوشبختانه تا این لحظه همه کشورها بر این اتفاق نظر دارند که باید امنیت هواپیماهای مسافری تامین شود.

 

به گفته وی این اقدام تروریستی را از طریق کلیه مراجع قانونی پیگیر هستیم تا چنین حرکتی را محکوم کرده و شاهد تکرار چنین جنایتی نباشیم؛ هرچند که چنین اقدام هایی در سابقه آمریکا موجود است و شلیک به هواپیمایی مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس در سال ۱۳۶۶ نمونه آن است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14251
  • ارسال توسط :
  • 1026 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تعرض به هواپیمای ماهان را شدیدا محکوم می کنیم/ این اقدام تروریستی را از کلیه مراجع پیگیر هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.