افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
28

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی زاده

  • کد خبر : 14335
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی زاده

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی زاده با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده این دو شهید در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی زاده با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده این دو شهید در ماکو برگزار شد .

در این مراسم که در حسینیه سپهبد سلیمانی سپاه پاسداران برگزار گردید حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت ، شهدا را ضامن امنیت و اسایش کشوردانسته و گفت :  امام حسین(ع) و اهلبیت شهدا را گلچین می کنند همان افرادی که به ندای ملکوتی ولایت لبیک گفتند لذا تبریک می گوییم به خانواده این شهدا .

وی افزود : ما در تاریخ شنیدیم یزیدیان و شمریان چه کردند و بعد ۱۴۰۰سال داعش امد و این کار را  دوباره تکرار کرد و ما با چشمان خود جانفشانی هایی شهدا را دیدیم که چگونه برای امنیت و اسایش ما از جان خود گذشتند با ید توجه داشت که این شهدا و شهدایی همچون شهید ناصر سروری ها و مهدی زاده ها از مکتب قران برخواستند .

وی سلامت نظام و کشور را از برکت دعای مادرا‌ن ، فرزندان و پدران شهدا دانسته و گفت : شهدا چون شمعی راهنمای ما در این وضع می باشند که دشمن از هر سمت به ما می تازد لذا مردم شهید پرور ایران در تشییع جنازه سردار سلیمانی بصیرت خود را نشان دادند؛ نشان دادند که خائن را از خادم تشخیص داده و تشخیص داده اند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عید قربان گفت : ولایت فقیه در نهایت اقتدار و شجاعت با مردم سخن می گوید و برای مردم امید افرینی می کند لذا این وصیت شهدا می باشد که باید پا در رکاب ولایت باشید پس همانگونه که امام راحل فرمودند : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیب نرسد .

وی در توصیه ای به خانواده شهدا گفت : مادران و همسران شهدا باید راه خانم زینب را ادامه داره دهند همه باید بدانند همکارانی که سبز پوش هستند شهدای زنده در این کشور هستند ما ترسی از شهادت نداریم لذا همانطور که امام راحل گفت : ما را بکشید هرچقدر بکشید ملت بیدار تر می شوند .

در پایان از خانواده شهید پاسدار ناصر مهدی زاده و شهید پاسدار ناصر سروری با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14335
  • ارسال توسط :
  • 1819 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید ناصر سروری و شهید ناصر مهدی زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.