افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
26

پوستر یلدای مهربانی

  • کد خبر : 14667
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
پوستر یلدای مهربانی

به مناسبت سالروز ولادت خانم زینب کبری(س) تندیس فداکاری و صلابت (روز پرستار ) و شب یلدا پایگاه خبری تحلیلی مرزداران با مشارکت مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان اذربایجان غربی اقدام به تولید پوستر کرد .

به گزارش مرزداران ؛ به مناسبت سالروز ولادت خانم زینب کبری(س) تندیس فداکاری و صلابت ،سفیر سرفراز حادثه عظیم کربلا  (روز پرستار ) و شب یلدا پایگاه خبری تحلیلی مرزداران با مشارکت مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان اذربایجان غربی اقدام به تولید پوستر کرد .

یلدا به زمان بین غروب آفتاب ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در یکم دی (نخستین روز زمستان) گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ رایج است.

امسال (یلدای سال ۹۹)مصادف با جولان ویروس منحوس کرونا در کشورمان ایران و تمام جهان باعث گردیده است که دوره همی های شب یلدا به صورت مجازی برگزار گردد .

لازم به ذکر می باشد این روز مصادف گردیده است با ولادت خانم زینب کبری(س) تندیس فداکاری و صلابت ، سفیر سرفراز حادثه عظیم کربلا  (روز پرستار )روز سفید جامگان عرصه سلامت میباشد و مردم با جمع نشدن در یکجا و رعایت پروتوکل های بهداشتی با پرستاران عرصه سلامت در این یلدای همدلی همکاری میکنند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14667
  • ارسال توسط :
  • 1170 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پوستر یلدای مهربانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.