افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
29
امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی :

حضور حداکثری در انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران است

  • کد خبر : 15031
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
حضور حداکثری در انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران است
امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در نشست استانی حضور حداکثری و انتخاب اصلح که در شهرستان ماکو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: انتخابات در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی همه مردم تاثیر مستقیم دارد بنابراین باید در انتخاب فرد اصلح دقت کافی شود.

به گزارش مرزداران ؛ نشست استانی حضور حداکثری و انتخاب اصلح به همت دفتر امام جمعه ماکو با حضور ائمه جمعه استان  و مسئولان و روحانیان شیعه و سنی  شهرستانهای استان آذربایجان غربی، بصورت نشست ویدئو کنفرانس در ماکو برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این برنامه گفت : شرکت در انتخابات وظیفه دینی و شرعی بوده و ائمه جمعه علاوه بر  دعوت به حضور مردم  و  شرکت در آن اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان را  تبیین نمایند .

امام جمعه ارومیه افزود : نظام جمهوی اسلامی نعمت الهی برای همه ما مردم ایران است لذا حضور حداکثری در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه، موجب پاسداری و صیانت از این نظام مقدس می شود و سرنوشت امت اسلامی به مدت ۴ سال در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان مشخص می شود.

وی با بیان اینکه  پاسداری از این نظام وظیفه همگان است ، خاطر نشان ساخت : امروز حضور حداکثری در عرصه انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اذعان داشت : برای استمرار و دوام این نظام مقدس، شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده اند و جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که از شهدا و ایثارگران به یادگار مانده است.

وی با بیان  اینکه  در برابر انتخاب افراد ناشایست مسئول هستیم تاکید داشت : اگر حضور نداشته و انتخابی اشتباه داشته باشیم باز هم در برابر خداوند متعال و شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی  مسئول هستیم .

وی افزود : انتخابات در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی همه مردم تاثیر مستقیم دارد بنابراین باید در انتخاب فرد اصلح دقت کافی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از ائمه جمعه و علمای شیعه وسنی استان خواست تا مردم را در وهله اول تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات و در وهله دوم به انتخابات اصلح دعوت کنند و برای روشنگری بیش از پیش اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: همه باید در میدان حضور فعال و پرشور داشته باشیم و آنچه مهم است به وظیفه خود عمل کردن و درست عمل نمودن است .

حجت الاسلام قریشی گفت : ولایت مداری و آگاهی از ظرفیت ها و مشکلات کشور از شاخص های نامزد اصلح ریاست جمهوری است

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امام جمعه ماکو نیز در این همایش گفت: ولایت مداری و آگاهی از ظرفیت‌ها و مشکلات کشور از شاخص‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام هاشمی گفت : کارآمدی از دیگر شاخص های کاندیدای اصلح میباشد لذا مبارزه با تورّم، ایجاد اشتغال و رفع موانع معیشتی مردم از ضروریت های کاری رئیس جمهور آینده  است.

در این برنامه حجت الاسلام حسن خانی مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز بر اهمیت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تاکید کرد .

وی تاکید داشت : حضور پرشور مردم در این دو انتخاب  سازنده می باشد .

لازم به ذکر می باشد در این برنامه گروه بین المللی تسنیم به اجرای همخوانی و گروه سرود نونهالان مدرسه نرجس خاتون راهیان کوثر سپاه به اجرای سرود پرداختند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15031
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1292 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.