افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
35
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو خبر داد :

رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و سالروز آزادی خرمشهر در ماکو برگزار می شود

  • کد خبر : 15052
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و سالروز آزادی خرمشهر در ماکو برگزار می شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : رزمایش یاد شده با هدف ایجاد آمادگی های لازم در یگانهای بسیج و کمک به ارتقاء امنیت منطقه و تقویت پایگاه های بسیج در ابعاد مختلف انجام می شود.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص رزمایش الی بیت المقدس گفت : رزمایش “الی بیت المقدس” با حضور دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان امروز دوشنبه سوم خرداد برگزار می شود.

وی افزود :این رزمایش به مناسبت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و سالروز آزادی خرمشهر قهرمان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز برگزار میگردد.

سرهنگ غفاری تصریح کرد: رزمایش یاد شده با هدف ایجاد آمادگی های لازم در یگانهای بسیج و کمک به ارتقاء امنیت منطقه و تقویت پایگاه های بسیج در ابعاد مختلف انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری بسیجان در این رزمایش گفت: جلوگیری از غافل گیری در جنگ سخت و نیمه سخت و همچنین ایجاد قابلیت تاکتیکی در دفاع از محله و ایجاد قابلیت برای ماموریت های امدادی از محور های این رزمایش میباشد که رزمایش در یک روز و با حضور ۲ گردان بیت المقدس و ۴۲ دسته رزمی پایگاه محور  انجام می شود.

فرمانده سپاه ماکو اذعان داشت : در طول رزمایش مراسم شامگاه یاد یاران ، در حوزه محیط شناسی حوزه سرزمینی برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، معنوی انشاالله در طول این رزمایش برگزار می شود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15052
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1138 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و سالروز آزادی خرمشهر در ماکو برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.