افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
27
فرماندار شهرستان ماکو :

موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان ماکو شروع شده است

  • کد خبر : 15428
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان ماکو شروع شده است
فرماندار ماکو گفت :برابر آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت ها در وضعیت قرمزبرای هفت شغل خاص اعم از رستوران ها ، پاساژهای سرپوشیده ، تالارهای پذیرایی و ... تعریف شده است و بقیه مشاغل با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد .

به گزارش مرزداران ؛ چهل و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی ، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان ماکو به ریاست محمدی ایروانلو فرماندار شهرستان ماکو در محل فرمانداری برگزار گردید .

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو و دبیر ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان در این جلسه با بیان اینکه وضعیت شهرستان ماکو قرمز و موج پنجم کرونا نیز شروع شده است و مردم در شکستن سریع موج پنجم سربازان سلامت را یاری نمایند افزود : نرخ رشد ۳ درصد برای شهرستان ماکو ثبت شده است و افزایش بستریها در بیمارستان به ۲۶ مورد رسیده است و خواستار همدلی و همکاری مردم در پیشگیری از خیزش موج پنجم شد .
محمدی ایروانلو فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه اعلام وضعیت قرمز در ماکو و دیگر مناطق کشور یک مسئله ملی بوده و شهرستان نقشی در این رنگبندی ها ندارد گفت : موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان ماکو شروع شده و ما ملزم به رعایت شرایط وضعیت قرمز در شهرستان هستیم .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در طول این چند روز اخیر روند واکسیناسیون در کشور سرعت یافته است افزود : مردم باید عادی انگاری و سهل انگاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی را کنار گذاشته و ملزم به رعایت این پروتکل ها باشند .

فرماندار شهرستان ماکو در پایان با اشاره به اینکه بازاریان از باب مسئله کرونا نزدیک به دو سال است که صدمه های بیشتری دیده اند و مطالباتشان نیز به حق می باشد خاطرنشان ساخت : برابر آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت ها در وضعیت قرمزبرای هفت شغل خاص اعم از رستوران ها ، پاساژهای سرپوشیده ، تالارهای پذیرایی و … تعریف شده است و بقیه مشاغل با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15428
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 825 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان ماکو شروع شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.