افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو :

سن پایین مبتلایان زنگ خطر در موج پنجم کرونا

  • کد خبر : 15471
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
سن پایین مبتلایان زنگ خطر در موج پنجم کرونا
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت : نرخ رشد برای شهرستان ماکو 4 درصد و روند رو به رشد در افزایش مبتلایان و ابتلا گروه سنی جوان ، زنگ خطر در موج پنجم را نشان می دهد.

به گزارش مرزداران ؛ در راستای مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا ، چهل و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی ، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان ماکو به ریاست محمدی ایروانلو فرماندار شهرستان ماکو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در این جلسه با اشاره به وضعیت شهرستان ماکو افزود : نرخ رشد برای شهرستان ماکو ۴ درصد و روند رو به رشد در افزایش مبتلایان و ابتلا گروه سنی جوان ، زنگ خطر در موج پنجم را نشان می دهد.

مدیر شبکه با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مراجعین سرپایی مراکز ۱۶ ساعته و تعداد بیماران بستری در بیمارستان فجر ماکو ، بر نقش تأثیر گذار رعایت پروتکلهای بهداشتی ، و توسعه واکسیناسیون در گروههای هدف را تأکید نمود .

محمدی ایروانلو فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه نرخ رشد کرونا رو به افزایش بوده و تعداد فوتی ها و بستری ها در طول یک هفته گذشته افزایش یافته است گفت : متاسفانه گسترش عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک شهرستان ماکو را در وضعیت خطرناکی قرارداده است .

فرماندار شهرستان ماکو در خصوص اینکه در وضع فعلی تنها راهکار اثرگذار رعایت پروتکل ها ، استفاده از ماسک و واکسن می باشد افزود : از تمامی مردم عزیز شهرستان ماکو درخواست داریم تا گروه‌های سنی و هدفی که از طریق مراجع رسمی اعلام شده اند بلافاصله جهت تزریق واکسن در مراکز بهداشت حضور یابند .

محمدی ایروانلو با اشاره به اینکه محدودیتهای تعطیلی گروه های شغلی که اعلام شده‌اند حتماً باید اجرا شوند بیان نمود : ما ملزم به اجرای دستورات ستاد ملی کرونا هستیم .

وی در پایان خاطرنشان ساخت : در ایام ماه محرم بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا جلوگیری از تجمعات و عزاداری مردم در منازل خود می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15471
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 643 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سن پایین مبتلایان زنگ خطر در موج پنجم کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.