افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی :

صالحی ترک فعل‌های سازمان انرژی اتمی درباره قانون لغو تحریم‌ها را پذیرفته است/ نظر کمیسیون را اعلام کردم نه خودم

  • کد خبر : 15503
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
صالحی ترک فعل‌های سازمان انرژی اتمی درباره قانون لغو تحریم‌ها را پذیرفته است/ نظر کمیسیون را اعلام کردم نه خودم
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبی که بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون درباره ترک فعل سازمان انرژی اتمی در اجرای قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها مطرح کردم، نظر کمیسیون بود، بنده در هیچ یک از مسائل مربوط به کمیسیون امکان اظهارنظر شخصی ندارم.

به گزارش مرزداران ؛ به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا ، «علی خضریان»، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرونده تخلفات و ترک فعل های سازمان انرژی اتمی درباره قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها که در کمیسیون اصل ۹۰ باز شده و در کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی بررسی شده و در صحن کمیسیون برای سومین بار با حضور متخصصین مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سومین جلسه بررسی تخلفات این سازمان با حضور ریاست سازمان آقای دکتر صالحی برگزار شد ادامه داد: در این جلسات نکاتی را که کمیسیون براساس قانون در عدم اجرای برخی از مفاد قانون مصوب مجلس وجود داشت را در حضور آقای صالحی مطرح کرده و بخشی از آن را هم رسانه ای کردیم.

خضریان با اشاره به اینکه آقای صالحی ترک فعل های سازمان انرژی اتمی در اجرای قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها را پذیرفت عنوان کرد: با توجه به اینکه در این قانون نحوه برخورد با متخلفان دیده شده است، کمیسیون برای تهیه گزارش و ارجاع آن به مراجع ذی صلاح در حال انجام وظایف نمایندگی است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با رد ادعای سازمان انرژی اتمی مبنی براینکه اظهارات مطرح شده از سوی وی، نظر شخصی بوده ادامه داد: مطالبی که بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون مطرح کردم، نظر کمیسیون بود، بنده در هیچ یک از مسائل مربوط به کمیسیون امکان اظهارنظر شخصی ندارم و نظر کمیسیون را به صورت رسمی به رسانه ها اعلام می کنم.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون از همه زحمات آقای صالحی در تمام مدت مسئولیت تشکر می کند گفت: بحثی در زحماتی که تاکنون کشیدند ندارم اما براساس اسناد موجود در اجرای قانون لغو تحریم ها ترک فعل داشتند که پرونده آن در حال بررسی است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15503
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : دانا نیوز
  • 1170 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صالحی ترک فعل‌های سازمان انرژی اتمی درباره قانون لغو تحریم‌ها را پذیرفته است/ نظر کمیسیون را اعلام کردم نه خودم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.