افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24
در ماکو برگزار شد:

آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان ماکو

  • کد خبر : 15539
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان ماکو
آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان ماکو با حضور سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اذربایجان غربی و با حضور مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان ماکو با حضور سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اذربایجان غربی و با حضور مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان ماکو برگزار گردید .

در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین(ع) و با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت : امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شخصی انسان مومن است و تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است .

در ادامه قنبر کریم نژاد سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اذربایجان غربی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین در خصوص وظایف شورای نگهبان گفت : شورای نگهبان ۱۲ مسئولیت برعهده دارد که مهمترین آنها ۳ مسئولیت میباشد : نظارت بر قوانین و مقررات ، نظارت و تفسیر قانون اساسی ونظارت بر انتخابات ۴ گانه  .

وی افرود : شورای نگهبان بر ۴ انتخابات نظارت دارد : انتخابات خبرگان رهبری ، انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و همه پرسی لذا نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا ارتباطی به شورای نگهبان ندارد .

وی اذعان داشت : دشمنان بر این تلاش بودند که حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمرنگ شود اما با رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان حضور حداکثری را در این انتخابات شاهد بودیم .

وی تصریح داشت : در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ۱۰ هزار ناظر امین در ۲۸۰۰ شعبه در آذربایجان غربی بر امر انتخابات نظارت داشتند که استان اذربایجان غربی جزو ۱۰ استان برتر از لحاظ حضور حداکثری در کشور بود و از بین شهرستان های استان بیشترین حضور در حوزه انتخابیه ماکو بود .

در پایان متن تقدیرنامه دکتر صادقی مقدم معاون اجرایی و عضو حقوقدان شورای نگهبان قرائت شد که در این متن از خدمات صادقانه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم موسوی به عنوان باقیات صالحات یاد شده و از زحمات چندین ساله وی تقدیر و تشکر به عمل آمد .

و حکم انتصاب جناب اقای عین اله ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات ماکو به وی اهدا شد .

لازم به ذکر میباشد حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم موسوی از سال ۸۲ تا ۸۶ به عنوان قائم مقام دفتر نظارت ماکو و از سال ۸۶ به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات ماکو مشغول خدمت بودند .

از زمان انتصاب حجت الاسلام موسوی به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات ماکو عین اله ابراهیمی نیز به عنوان قائم مقام این دفتر مشغول به خدمت بودند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15539
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1274 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.