افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 17 April , 2024
27
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء :

هر کجا بسیج وارد شود آنجا احیا و آباد می شود

  • کد خبر : 16732
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
هر کجا بسیج وارد شود آنجا احیا و آباد می شود
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء در سومین جشنواره مالک اشتر برترین های رده های سپاه ماکو گفت : فرهنگ بسیج باعث حیات و نجات سوریه شده است لذا هر کجا بسیج وارد شود آنجا احیا و آباد می شود لذا هر وقت این انقلاب به خطر بیفتد بسیج در دفاع از آن نقش آفرینی میکند .

به گزارش مرزداران ؛ سومین جشنواره مالک اشتر برترین های رده های سپاه ماکو با حضور سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا به مناسبت هفته بسیج در سپاه ماکو برگزار شد .

در این برنامه پس از خیر مقدم گویی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا ضمن تبریک هفته بسیج ،با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت : زمان انقلاب ۳۵ کشور بر علیه کشور ما دست به دست داده بودند اما حضرت امام به انقلابی که دوران طفولیت خود را سپری می کرد روحیه و انگیزه داد و به برکت روحیه مقاومت و به برکت آیه “کم من فئه قلیله” ما با نیروی کم توانستیم در مقابل دنیا بایستیم چراکه وعده این پیروزی را قران با آیه “جاء الحق و زهق الباطل “داده بود و از بین رفتن باطل امری قطعی بود .

وی افزود : اکنون نیز ما باید قدردان و شکرگزار باشیم بر نقش رهبری ولایت که بزرگترین نعمتی می‌باشد که به این کشور عنایت شده است چراکه این رهبر مدیر و مدبر و آینده نگر بعد از امام راحل به زیبایی اثبات کرد که این کشور اقتدار خود را حفظ کرده است و این اقتدار ، ثمره انقلاب اسلامی می باشد .

سردار ارجمندفر با اشاره به به برکت حضور بسیج ،گفت : در طول ۲۰۰ سال گذشته خیلی از کشورها از ایران جدا شدند و علت آن بی عرضگی حاکمان وقت و استفاده نکردن از ظرفیت ملت بود اما به برکت بسیج و برکت این ملت مردم در دفاع از کشور خود برای اعزام به جبهه داوطلب شدند و مقتدرانه در هشت سال از کشور خود دفاع کردند .

وی تصریح داشت : بسیج بدون چشمداشت در این کشور خدمت می کند و میتواند یک را به صد تبدیل کند و رمز موفقیت در سوریه نیز به برکت همین نیروهای مردمی است که بر گرفته از اهداف بسیج می باشد .

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج در سوریه تقویت شده است ، گفت : فرهنگ بسیج باعث حیات و نجات سوریه شده است لذا هر کجا بسیج وارد شود آنجا احیا و آباد می شود .

وی تاکید داشت : هرکجا این انقلاب به خطر بیفتد بسیج آنجا در دفاع از انقلاب نقش آفرینی میکند .

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه ما باید درس عمل از مکتب شهدا بیاموزیم ، گفت : ما باید راه شهدا را شاه کلید زندگی خود قرار دهیم .

وی در این خصوص با اشاره به خصوصیات شهید مهدی باکری ،گفت : بارزترین ویژگی های این شهید بزرگوار ولایتمداری ، اطاعت پذیری ، مطیع امر ولایت ، توانایی درک نیروها ، توجه به روحیه نیروها، روحیه شجاعت ، روحیه ایثارگری و گمنام ماندن است .

سردار ارجمندفر اذعان داشت : شهید بزرگوار که در مسند شهرداری ارومیه بود برای اینکه مشکلات نیروهای خود را بداند به صورت نامحسوس با رفتگران شهرداری مشغول نظافت خیابان ها می شد و با آنان به سخن می نشست تا بتواند به مشکلات آنان رسیدگی کند و از خصوصیات بارز وی این بود که در هر کاری حتی در عملیات بدر در هشت سال دفاع مقدس خود نوک پیکان و حمله بود و قبل از همه وارد میدان می شد و این روحیه فداکاری وی باعث می گشت تا همه نیروها مطیع وی باشند لذا اگر همه مسئولان این گونه بودند وضعیت کشور متحول می شد .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16732
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1035 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هر کجا بسیج وارد شود آنجا احیا و آباد می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.