افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 24 April , 2024
24
در ماکو برگزار شد:

دیدار با خانواده دو شهید به مناسبت هفته بسیج در ماکو

  • کد خبر : 16845
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
دیدار با خانواده دو شهید به مناسبت هفته بسیج در ماکو
به مناسبت هفته بسیج امام جمعه شهرستان ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو با خانواده های شهید محرم مختاری اقدم  و شهید محمد یوسف پور اصل دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ به مناسبت هفته بسیج امام جمعه شهرستان ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو با خانواده های شهید محرم مختاری اقدم  و شهید محمد یوسف پور اصل دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک هفته بسیج  گفت : شهدا اسطوره های این کشور میباشند که خون آنها ضامن امنیت ایران شده است .

وی شهدا را نمونه کامل اخلاص و شجاعت عنوان کرده و گفت : شهادت بدین معنا است که یک انسان جان خود را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

وی با اشاره به سخن سردار شهید سهبد سلیمانی گفت : شهادت به آسانی قسمت هر کس نمیگردد باید رفتار و اخلاص انسان شهید گونه باشد تا شهادت نصیب وی گردد ؛ خدا  هدیه شهادت را ارزان نمیدهد؛ به کسانی این هدیه را میدهد که در راه او مجاهدت کنند .

شهید محرم مختاری اقدم فرزند علی

شهید معظم فرمانده گردان بیت المقدس با عضویت بسیجی بوده  و در مورخه ۱۳۶۱/۰۲/۱۹ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به بدن به درجه رفیع شهادت نائل آمد است .

وی متاهل بوده و فاقد فرزند میباشد .

شهید محمد یوسف پور اصل فرزند حمید

شهید معظم با مسئولیت تکور و عضویت وظیفه در مورخه ۱۳۶۶/۰۱/۲۹ در سردشت مفقود الاثر شده است .

وی مجرد میباشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16845
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1215 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده دو شهید به مناسبت هفته بسیج در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.