افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 23 April , 2024
25
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو :

ظرفیت بسیج ، ظرفیت تمام نشدنی است

  • کد خبر : 16891
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
ظرفیت بسیج ، ظرفیت تمام نشدنی است
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو فرهنگ بسیج را فرهنگ معنویت ، شجاعت و غیرت عنوان کرد و گفت : بسیج همیشه در عرصه حضور داشته است و اگر در یک مملکت نهادینه شود در مقابل مشکلات و تحریم ها می ایستد .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار غلام عباس مرادزاده جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج گفت : طبق گفته امام راحل بسیج یک نهاد نیست بلکه یک فرهنگ و تفکر است .

وی افزود : بسیج در عرصه های مختلف وارد شده و هر وقت وارد شده اثرگذار و موثر بوده است و این همان است که امام راحل فرمود بسیج ریشه در صدر اسلام دارد چرا که در تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام بسیج وجود داشته است و امام راحل آن را به منصه ظهور رساند .

جانشین سپاه ماکو فرهنگ بسیج را فرهنگ معنویت ، شجاعت و غیرت عنوان کرد و گفت : بسیج همیشه در عرصه حضور داشته است و اگر در یک مملکت نهادینه شود در مقابل مشکلات و تحریم ها می ایستد .

وی با اشاره به خصوصیات بسیج تصریح داشت : بسیج منتظر ابلاغ نیست ، عمل صالح ، پرهیزگاری ، ایثار و مقاومت ، آگاه ، بصیر ، موقعیت شناس ، پیش رونده و پیش برنده ، اینها شاخصه های برحق بسیج و تفکر بسیج است .

وی با اشاره به توقیف اخیر کشتی نفتکش گفت : اخیرا در بحث توقیف کشتی متخلف دیدیم که نیروهای ما با اقتدار جلو می‌روند و مقابل دشمن می ایستند و هراسیاز دشمن ندارند این روحیه بسیجی است .

وی در پایان گفت : تفکر و فرهنگ بسیجی تفکر نجات بخش است و ظرفیت بسیج ظرفیت تمام‌نشدنی است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16891
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1061 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت بسیج ، ظرفیت تمام نشدنی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.