افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
21
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بین الملل ماکو :

رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور در گرو استمرار مجاهدت‌های علمی جامعه دانشگاهی است

  • کد خبر : 16960
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور در گرو استمرار مجاهدت‌های علمی جامعه دانشگاهی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو گفت : سرمنشأ نهضت علمی، نوآوری، آرمانخواهی، عدالت جویی و تحول‌خواهی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی‌ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه‌های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت‌های علمی جامعه دانشگاهی است

به گزارش مرزداران ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو صبح روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار مرزداران به مناسبت روز دانشجو ،گفت : ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در سایه فرهنگ ایستادگی و مقاومت، نه تنها به سمت ناامیدی و زوال حرکت نکرده بلکه توانست انقلاب خود را به جهان صادر کند و امروز به برکت این فرهنگ، پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است

وی افزود : بدون تردید خلاقیت، پژوهش و نوآوری جوانان و فرهیختگان دانشگاهی، نقشی تأثیر گذار در این موفقیت‌ها داشته و باید موفقیت‌های چشم‌گیر کشور را بارها و بارها بازگو کرد تا تلاش غول‌های رسانه‌ای غربی برای ناامید ساختن مردم بی‌اثر بماند.

دکتر سعید مرادی تصریح داشت : ایران ، بر اساس آمارهای سازمان‌های بین‌المللی که حتی گاهاً تحت نفوذ کشورهای خارجی و معاند هستند در زمینه‌های مختلف مثل نانو، سلول‌های بنیادین، تولید غلات، نفت و گاز و بنزین، غنی سازی، رشد آموزش و فارغ التحصیلان دانشگاهی، فن‌آوری، اینترنت، هوافضا، تولید ناخالص داخلی و حجم اقتصاد و خیلی موارد دیگر در رتبه‌های بالا قرار دارند. اگر با یک شاخص کلی که ترکیبی از همه موارد و معیارهای ارزیابی باشد بخواهیم مقایسه کنیم ایران سیزدهمین قدرت موثر دنیا محسوب می‌شود و این یک افتخار بزرگ است. هر چند وضعیت ایران رو به رشد است و بر اساس پیش‌بینی‌ها ایران اوضاع خیلی بهتری پیدا خواهد کرد.

وی گفت: حفظ روحیه مطالبه‌گری یکی از توصیه‌های مکرر رهبر عزیزمان به دانشجویان می‌باشد که با رعایت عدالت باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو با بیان اینکه امروز جامعه‌ دانشگاهی ما مبدأ همه تحولات میباشد ، گفت : سرمنشأ نهضت علمی، نوآوری، آرمانخواهی، عدالت جویی و تحول‌خواهی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی‌ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه‌های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت‌های علمی در دانشگاه است.

وی تاکید داشت : بر اساس وعده‌های امیدبخش رهبر معظم انقلاب، آینده درخشانی در انتظار ایران اسلامی و جهان اسلام می‌باشد و همینطور شاهد زوال قدرت‌های بزرگ و مستکبر جهان خواهیم بود و این اتفاقات خیلی دور نیست و جوانان ما این روزها را درک خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان ایران اسلامی باید با تقویت مستمر دین‌داری و معنویت، به خودسازی بپردازند و با روحیه انقلابی و آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جامعه را از توطئه‌های دشمنان اسلام آگاه و وظیفه خود را در جامعه‌پردازی به انجام برسانند، تا زمینه‌های تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور فراهم شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16960
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 978 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور در گرو استمرار مجاهدت‌های علمی جامعه دانشگاهی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.