افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
22
سردار شهسواری:

تاثیر فضای مجازی بر فضای حقیقی غیرقابل وصف است

  • کد خبر : 16970
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تاثیر فضای مجازی بر فضای حقیقی غیرقابل وصف است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه افراد فعال در حوزه مجازی باید بدانند که می‌توانند بنیان فضای حقیقی را به هم بزنند و در این فضا تاثیرگذاری بیشتری دارند و این امر غیرقابل وصف است.

به گزارش مرزداران ؛ به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود: پاسداری از فضای مجازی به مانند پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ما وارد کارزار بسیار بزرگی شدیم که شرط اول حضور در آن در میدان بودن، تخصص، تبحر و شرط دوم مرعوب نشدن از بزرگی فضا و اثرگذاری حواشی برمتن و شبیخون های فرهنگی، هیجانات کاذب ایجاد شده و تهدیدات است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ترس اولین پایه شکست در فضای مجازی است، باید بتوان وارد کارزاری با تکیه بر توانمندی های داخلی شد چرا که ما آموخته ایم که هر قدر به خطر نزدیکتر می شویم قدرت استقامت ما بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه صحنه عاشورا و لحظات سخت این حماسه سازی الگویی برای ایستادگی است افزود: ما در مصاف با دشمنان و یزیدیان زمان حتی در فضای مجازی باید با تمام توان حرکت کنیم.

فرمانده سپاه شهدا بیان کرد: ما در موازنه قدرت و در جنگ نرم امروز برتریم و این به مدد تقویت بخش فضای مجازی بوده است چرا که با ابزار انقلابی، انسانی و اسلامی در این مسیر حرکت می کنیم.

مسوول قرارگاه فضای مجازی سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: آثار و تعداد شرکت کنندگان در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالجاری از رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

نوذر شریعت پناه ادامه داد: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۳۰ نفر شرکت کننده در این دوره برگزار شد که آثاری فاخر توسط افراد از گروه های سنی مختلف بین ۱۶ تا ۴۰ ساله ارائه شد.

وی افزود: براساس رای هیات داوران این دوره در بخش تولید  اپلیکیشن رتبه اول به تیم شاهین دژ و در بخش بازی های موبایلی و پویا نمایی نیز رتبه برتر به ترتیب به گروه تیک و تیم فلامینگو از ارومیه رسید.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16970
  • نویسنده : اروم نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : اروم نیوز
  • 1073 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تاثیر فضای مجازی بر فضای حقیقی غیرقابل وصف است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.