افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
21
فرماندار چالدران :

۵۵ خودروی سواری گرفتار شده در جاده های چالدران ، از برف و کولاک نجات یافتند

  • کد خبر : 17022
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
۵۵ خودروی سواری گرفتار شده در جاده های چالدران ، از برف و کولاک نجات یافتند
فرماندار شهرستان چالدران گفت :از صبح روز جمعه تا شب به علت برف و کولاک شدید ۵۵ خودروی سواری با ۱۶۵ نفر سرنشین در جاده گرفتار شده و قادر به ادامه راه نبودند که با تلاش نیروهای هلال‌ احمر، انتظامی، پلیس راه و دیگر نیروهای امدادی اداره راهداری نجات یافتند.

به گزارش مرزداران ؛ محمد رضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران صبح روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت : از صبح روز جمعه تا شب به علت برف و کولاک شدید ۵۵ خودروی سواری با ۱۶۵ نفر سرنشین در جاده گرفتار شده و قادر به ادامه راه نبودند که با تلاش نیروهای هلال‌ احمر، انتظامی، پلیس راه و دیگر نیروهای امدادی اداره راهداری نجات یافتند.

وی کولاک شدید و لغزنده بودن جاده در محور چالدران – خوی را عامل این امر دانشته و گفت :همچنین یک دستگاه سواری سمند روز جمعه بر اثر لغزندگی جاده از جاده منحرف و از پل سقوط کرده بود که امداد رسانی شد.

شهرستان مرزی چالدران ۱۷۵ کیلومتر راه های بین شهری و ۴۵۴ کیلومتر راههای روستایی را شامل میشود که فقط ۱۰۰ کیلومتر از آن آسفالته و مابقی شوسه و خاکی می باشد .

فرماندار چالدران اذعان داشت :با شروع بارش برف از صبح روز جمعه و کولاک و لغزندگی که در مسیر ایجاد شده بود تردد با مشکل مواجه شده بود که خوشبختانه اکنون تردد به راحتی در محورهای اصلی این شهرستان صورت میگیرد و تمامی جاده‌های این شهرستان برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17022
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1149 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۵۵ خودروی سواری گرفتار شده در جاده های چالدران ، از برف و کولاک نجات یافتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.