افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19
توسط قرارگاه حمزه (ع)؛

اجرای ۱۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در شمال‌غرب کشور

  • کد خبر : 17290
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
اجرای ۱۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در شمال‌غرب کشور
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، گفت:» ۱۶ هزار پروژه محرومیت زدایی شامل ساخت مسجد، مدرسه، آبرسانی، خانه عالم در استانهای آذربایجان غربی و کردستان اجرایی شده است.

به گزارش مرزداران ؛ به نقل از اروم نیوز ، سردار محمد تقی اوصانلو در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی و حل مشکل آب روستایی، عملیات آبرسانی به ۳۷۹ روستای آذربایجان‌غربی که با چالش آب مواجه هستند به همت این قرارگاه آغاز شد.
وی، افزود: ب ای اجرای این طرح ۹۶۶ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین همراه با این تعداد روستا، عملیات آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان کردستان نیز به همت قرارگاه حمزه سیدالشهدا آغاز شد.
فرمانده قرار‌گاه حمزه‌ سیدالشهدا گفت: برای اجرای این طرح نیز در روستاهای کردستان نیز ۵۲۷ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
سردار اوصانلو بیان کرد: مقرر سده تا اجرای این طرح‌ها طی ۳۰ ماه به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: در بخش خانه‌های بهداشت نیز به مشارکت وزارت بهداشت عملیات ساخت خانه‌های بهداشت را آغاز خواهیم کرد که به زودی تعداد و مشخصات این طرح اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا بسته‌های معیشتی در شمال‌غرب کشور استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی توزیع شده و تنها طی یک ماه گذشته عملیات توزیع ۶۲ هزار بسته معیشتی آغاز شده است.
فرمانده قرار‌گاه حمزه‌ سیدالشهدا گفت: ۶ بخش راه روستایی، خانه بهداشت، آب روستایی، مسکن، امنیت و مدرسه بخش‌هایی هستند که زیر نظر قرارگاه امام حسن مجتبی در راستای محرومیت زدایی دنبال می‌شود.
سردار اوصانلو با اشاره به اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در رابطه با میزان کشفیات سلاح و مهمات جنگی در مرزهای شمال‌غرب اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته یک هزار و ۹۶۱ سلاح جنگی، پنج هزار و ۷۰۰ سلاح شکاری و ۸۷ هزار قطعه مهمات در مرزها کشف و ضبط شده است.
وی تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد سلاح‌های وارد شده را دستگیر و کشف و ضبط کردیم.
وی بیان کرد: این قرارگاه توانسته طی چندسال گذشته یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی در مرزهای شمال‌غرب کشور ساخته است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17290
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : اروم نیوز
  • 1075 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در شمال‌غرب کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.