افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
19
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو:

نظام جمهوری اسلامی ایران مهد پرورش رزمندگان ولایی و انقلابی است

  • کد خبر : 17569
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
نظام جمهوری اسلامی ایران مهد پرورش رزمندگان ولایی و انقلابی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو در مراسم بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرزندانی تربیت کرده است که هر وقت احساس کنند انقلاب و اسلام در خطر میباشد به تشخیص خود وارد میدان می شوند و از اهداف و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو صبح روز سه شنبه در مراسمی که در حسینیه سپاه به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی برگزار شد  با اشاره به رشادت های سردار حجازی گفت : سید حسن نصرالله در وصف این شهید بزرگوار می گفت : سردار حجازی جزو دوستان باتدبیر و برنامه ریز در جبهه مقاومت است .

وی با بیان اینکه شهید حجازی از استاد دانشگاه شهید پرور بود ، گفت : شهید حجازی در تربیت انسانهای مخلص و مجاهد تلاش میکرد و انسانهای ناب را شناسایی و آموزش میدانند .

وی تصریح داشت : سردار سلیمانی و سردار حجازی به مصابه خورشید فروزان انجام وظیفه و خدمت کردند و جبهه مقاومت را به جایی رساندند که هنوز هم مقاومت جریان دارد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : امروز تبلیغات دشمن بر علیه کشور ما زیاد است اما باید ببینیم جوانانی که در این کشور تربیت شده اند چگونه لرز و ترس بر هیمنه دشمن انداختند و اگر در مقابل دشمنان بعضی ملاحظات صورت می گیرد این به خاطر رعایت حال مردم است نترس از صهیونیست چراکه اهل درک و فهم می دانند قدرت رژیم صهیونیستی رو به زوال است .

حجت الاسلام عبدالی وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مهد پرورش رزمندگان ولایی و انقلابی می باشد ، گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرزندانی تربیت کرده است که این رزمندگان دارای فهم ولایی و انقلابی و نظامی هستند که هر وقت احساس کنند اسلام در خطر میباشد به تشخیص خود وارد میدان می شوند و از اهداف و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند

وی اضافه کرد :در جریان اخیر اربیل به گفته سردار قاآنی حتی همسایگان اطلاعی نداشتند چه خانه بغل پایگاه موسیقی می باشد اما با اشراف اطلاعاتی و به موقع این پایگاه رژیم صهیونیستی شناسایی و نابود شد ماین دستاوردها و امنیت را مدیون و مرحون خون پاک شهدا هستیم.

وی در پایان تاکید داشت همه ما وظیفه داریم آرمان و اهدافی که شهدا به خاطر آن از همه چیز گذشتند آن آرمان‌ها زمین نماند حفاظت و حراست کنیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17569
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 866 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهد پرورش رزمندگان ولایی و انقلابی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.