افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 23 April , 2024
13

رزمایش جهادگران فاطمی در ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 17908
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
رزمایش جهادگران فاطمی در ماکو برگزار شد
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ماکو گفت : هدف از اجرای این رزمایش ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی و کمک به اقشار نیازمند جامعه که دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی ندارند می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ رزمایش جهادگران فاطمی در قالب اعزام تیم های پزشکی عمومی شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ماکو به مناطق کم برخوردار و محروم ، روستاهای حصار و علی حاجو تابعه ماکو برگزار شد .

در این رزمایش کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ماکو با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بهداری سپاه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ، دو تیم پزشکی عمومی با هدف محرومیت زدائی و اثربخشی به ارتقاء سلامت جامعه ، تقویت معنویت و عواطف انسانی و کمک به بهداشت و درمان مناطق کم برخوردار تابعه اعزام نمود.

این کانون با اعزام تیم پزشکی به این روستاها از مردم مستقر در این مناطق ویزیت به عمل آورد.

تیم امدادی پزشکی اعزامی علاوه بر ویزیت پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت کاملاً رایگان به توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۲۰ بسته بین خانواده های نیازمند نیز پرداختند.

رقیه حسین نژاد مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران هدف از اجرای این رزمایش ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی و  کمک به اقشار نیازمند جامعه که دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی ندارند عنوان کرده و افزود: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم هزینه های مردم و قشر ضعیف جامعه که اکثراً روستائیان می باشند را کاهش دهیم .

روستای حصار از توابع شمال شرقی و روستای علی حاجو از توابع شمال غربی ماکو میباشد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17908
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1785 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش جهادگران فاطمی در ماکو برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.