افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
16
نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی :

برای رفع مشکلات باید نظام ناکارآمد اداری حذف شود

  • کد خبر : 18021
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
برای رفع مشکلات باید نظام ناکارآمد اداری حذف شود
نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سفر به منطقه ماکو وظیفه جمع بندی تمامی مسائل و مشکلات گزارش شده شهروندان و مسئولان ادارات را دارد و برای رفع مشکلات باید نظام ناکارآمد اداری حذف شود .

به گزارش مرزداران ؛سید عزت‌الله ضرغامی نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در اخرین برنامه سفر خود به شهرستان ماکو در شورای اداری شهرستان شرکت کرد .

وی در این جلسه که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد ،  با اشاره به اهمیت منطقه آزاد و ظرفیتهای این منطقه گفت : هنوز مردم منطقه به درستی از ظرفیت این منطقه استفاده نکرده اند .

نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به وجود ۲۶ اثر تاریخی ثبت شده  جهانی در کشورمان و ۱۷ اثر ناملموس فرهنگی جهانی گفت : از این تعداد آثار ثبت شده جهانی دو اثر تاریخی تخت سلیمان تکاب و قره کلیسا چالدران و یک اثر ناملموس فرهنگی ثبت شده جهانی در استان آذربایجانغربی قرار دارد که نشان از تاریخ و تمدن فرهنگ دارد.

وی با بیان اینکه در سفر به منطقه ماکو وظیفه جمع بندی تمامی مسائل و مشکلات گزارش شده شهروندان و مسئولان ادارات را دارد افزود: برای رفع این مشکلات باید نظام ناکارآمد اداری حذف شود .

ضرغامی گفت : برای جلو بردن کارها باید اقدام کرد و از این نظام اداری ناکارآمد عبور کرد .

وی با بیان اینکه بسیاری از امورات در خود شهرستانها قابل حل و فصل است افزود : با همدلی و همبستگی مشکلات را می توان حل کرد .

ضرغامی منطقه آزاد ماکو را ظرفیت و  فرصتی بزرگ برای حل و فصل مشکلات  اعلام کرد و گفت : با قانون تفویض اختیارات بسیاری از مشکلات را می توان  حل و فصل کرد و این قانون در تمام کشور و خصوصا در شهرستانهای دور افتاده و مراکز استانها باید اجرا شود .

ضرغامی حل مشکلات را وظیفه دولت مردان اعلام کرد و گفت : حل مشکل مردم و جامعه بسیار ارزش دارد .

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ، علی پور نماینده ، و کاظمی فرماندار ماکو با گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان ماکو و با برشمردن مشکلات شهرستان خواستار کمک و مساعدت مسئولان برای حل مشکل فاضلاب ماکو ، و اختصاص ردیف بودجه برای احداث سد بدولی شدند .

در ادامه مراسم چند تن از شهروندان هم با درخواست از وزیر و نماینده ویژه رئیس جمهور خواستار حل کمبودها و کاستی های شهرستان شدند .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=18021
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 873 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برای رفع مشکلات باید نظام ناکارآمد اداری حذف شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.