افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
12
در ماکو برگزار شد:

۱۱ عنوان برنامه فرهنگی با حضور خادمین رضوی به مناسبت دهه کرامت در ماکو

  • کد خبر : 18283
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
۱۱ عنوان برنامه فرهنگی با حضور خادمین رضوی به مناسبت دهه کرامت در ماکو
11 عنوان برنامه فرهنگی با حضور خادمین رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا(ع) و به مناسبت دهه کرمت در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ ۱۱ عنوان برنامه فرهنگی با حضور خادمین رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا(ع) و به مناسبت دهه کرمت در ماکو برگزار شد .

استقبال از پرچم حرم رضوی در زندان ماکو ،  استقبال از پرچم حرم رضوی در بیمارستان فجر و عیادت از مریضان این بیمارستان ، استقبال از پرچم حرم رضوی در مرکز توانبخشی سالمندان ماکو و عیادت از مادران سالخورده ، دیدار با خانواده شهید مهدی جبار زاده ، غبار روبی مزار شهدای گمنام ، مراسم استقبال از پرچم حرم رضوی و جشن امام رئوف به مناسبت دهه کرامت در بازرگان ،افتتاح کانون محله ای ثامن الحجج (ع) در بازرگان ، دیدار با خانواده شهید ناصر مهدی زاده ، مراسم استقبال و جشن دهه کرامت در مسجد جامع قره تپه ، دیدار با خانواده شهید بهمن نصر اله زاده و شرکت در جشن بزرگ زیر سایه خورشید به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ۱۱ عنوان برنامه ای میباشد که با حضور خادمین رضوی و پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا در ماکو برگزار شد .

سیامک امراه زاده مسئول دفتر آستان قدس ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران گفت : هدف از حضور کاروان‌ زیر سایه خورشید در شهرها، تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت و کرامت خاص امام رضا (ع) برای ما شیعیان است.

وی افزود : حضور کاروان زیر سایه خورشید تاثیرات خوبی در زمینه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی در کشور به ویژه بین افرادی که در محافل و مجالس پرچم متبرک به بارگاه ضامن آهو را لمس می‌کنند، دارد.

لازم به ذکر میباشد :

شهید بسیجی مهدی جبار زاده متولد ۱۳۴۹/۰۱/۰۶ در تاریخ ۱۳۶۶/۰۱/۰۱۸ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد

شهید پاسدار ناصر مهدی زاده متولد ۱۳۶۹/۶/۲۹ در مورخه ۹۸/۰۵/۱۵ در منطقه عملیاتی ماکو (بورالان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

شهید ارتشی بهمن نصراله زااده متولد ۱۳۴۲/۱۱/۰۲ درمورخه ۱۳۶۲/۰۴/۲۷ در منطقه عملیاتی سومار بر ار اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل امد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=18283
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 576 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۱ عنوان برنامه فرهنگی با حضور خادمین رضوی به مناسبت دهه کرامت در ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.