افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
17
در ماکو برگزار شد:

ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع)

  • کد خبر : 18386
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۱
ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع)
ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین شهرستانی و به همت شورای فعالیت های فرهنگی و کانون خادمان رضوی در مسجد ولیعصر ماکو  برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین شهرستانی و به همت شورای فعالیت های فرهنگی و کانون خادمان رضوی در مسجد ولیعصر ماکو  برگزار شد .

در این برنامه حجت الاسلام صادقی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان ماکو ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) به تشریح ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) پرداخت .

وی به سخنی از امام رضا (ع) اشاره کرده و گفت : عقل مسلمان تمام و کامل نمی شود مگر اینکه خصلت هایی داشته باشد : اول اینکه مردم به خیر وی امیدوار باشند ، دوم اینکه عقل تمام و کامل برای کسی است که به مردم ارزش قائل شده و خوبی های انها را ولو اینکه کم باشد ، زیاد می شمرد ، سوم اینکه اگر کار خیری انجام دهد کار خیر خود را کم و کوچک شمرده و منت بر سر کسی نمی گذارد .

وی ادامه داد : از خصلت های دیگر مسلمانی که عقل کامل دارد این است که مردم حاجت های خورد را به آن شخص میگویند اما او از شنیدن ان خسته نمیشود  و پنجم اینکه در طول عمر خود از یاد گیری و آموزش خسته نمیشود .

در ادامه این برنامه کیک میلاد با سعادت امام رضا (ع) بریده شد و گروه سرود سلام فرمانده این سرود زیبا را اجرا نمودند .

در پایان ضمن مداحی و شعر خوانی از ۶۰ نفر از دست اندر کاران و نفراتی که در مراسم زیر سایه خورشید و اجرای سرود زیبای ترکی سلام فرمانده همکاری داشتند و نفرات برتر مسابقه دلنوشته و صلوات خاصه به مناسبت دهه کرامت تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=18386
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 778 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع) بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.