افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
22
با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران در ماکو برگزار شد :

دیدار با مادر شهید اسماعیل عبدالله زاده

  • کد خبر : 19291
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
دیدار با مادر شهید اسماعیل عبدالله زاده
خادمان مسجد مقدس جمکران و مسئولین شهرستانی به مناسبت فرارسیدن عید غدیر با مادر شهید اسماعیل عبدالله زاده دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ خادمان مسجد مقدس جمکران و مسئولین شهرستانی به مناسبت فرارسیدن عید غدیر با مادر شهید اسماعیل عبدالله زاده دیدار کردند .

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ، حجت الاسلام عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو ، سرهنگ پاسدار موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو و اسماعیل مافی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو و خادمین مسجد مقدس جمکران در ماکو برگزار شد امام جمعه ماکو گفت : خداوند مقام و جایگاه شهدا را والا قرار داده است و در قران امده است که شهدا نمرده اند بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی میخورند ،شهردا چرا راه امت می باشند .

وی در خصوص برنامه های غدیر گفت : در دهه امامت و ولایت بنیاد بین المللی غدیر بیش از ۱۰۰ برنامه تدوین شده که از جمله برنامه ها احیای سنت هایی میباشد که مغفول واقع شده است از جمله این برنامه ها تجلیل از مقام شامخ سادات میباشد .

وی افزود : برای اینکه این سنت حفظ شود بنیاد بین المللی غدیر از بین سادات قشرهای مختلف تعدادی را انتخاب کرده و دعوت و تجلیل شده اند .

وی تاکید داشت : از مهمترین این برنامه ها تجلیل از شهدای سید است که در این برنامه هم از مقام شامخ شهدا و هم سادات  تجلیل میشود .

شهید اسماعیل عبداله زاده فرزند عباس متولد ۱۳۴۷/۰۱/۰۱ در مورخه ۱۳۶۷/۰۶/۱۴ در منطقه مهاباد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

شهید معظم مجرد بوده و در خدمت مقدس سربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19291
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1459 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار با مادر شهید اسماعیل عبدالله زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.