افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 23 April , 2024
16
رئیس مرکز اسلامی شهرستان ماکو :

دشمن با القای نا امیدی در بین مردم سعی دارد تا نسخه خود را به عنوان داروی حل مشکل تجویز کند

  • کد خبر : 19964
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
دشمن با القای نا امیدی در بین مردم سعی دارد تا نسخه خود را به عنوان داروی حل مشکل تجویز کند
نشست خبری اصحاب رسانه در دفتر مرکز اسلامی شهرستان ماکو با حضور مسئول  این دفتر ، امام جمعه شهرستان و کارشناس رسانه شهرستان در دفتر مرکز اسلامی شهرستان ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛ نشست خبری اصحاب رسانه در دفتر مرکز اسلامی شهرستان ماکو با حضور مسئول  این دفتر ، امام جمعه شهرستان و کارشناس رسانه شهرستان در دفتر مرکز اسلامی شهرستان ماکو برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا قادر عباس زاده مسئول دفتر مرکز اسلامی ماکو ضمن  خیر مقدم هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و افزایش بینش بصیرتی رسانه‌ها نسبت به جریانات اخیر عنوان کرده و گفت : در جریانات اخیر شاهد آن بودیم که عده ای با بزرگ نمایی مرگ یک دختر سنی مذهب سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی داشته و با اقدامات خرابکارانه و تجزیه طلبانه بر طبل تفرقه میکوبند اما باید توجه داشت که فقط دشمنان این نظام از این تفرقه افکنی سود میبرند .

وی تصریح داشت :  چندین سال مردم چه عوام و چه خاص نفهمیدند که مقام معظم با چه تعبیر دقیقی در مورد جنگ نرم صحبت کرده و آن را ناتو فرهنگی و شبیخون فرهنگی می خواند لذا امروزه با مشاهده جریانات اخیر تازه می فهمیم که رهبر معظم انقلاب سالهای قبل چه می گفتند لذا اکنون وقتی به بچه مسلمان در خصوص حجاب و عفاف سخن می گویی حجاب و عفاف را نمی شناسد.

رئیس مرکز اسلامی ماکو اذعان داشت : دشمن در تلاش است تا با القای ناامیدی ، بعد از اینکه مردم ناامید شدند نسخه خود را برای حل مشکل آنها به عنوان داروی حل مشکل تجویز کند لذا اگر از مسیر خود دست بکشیم دشمن بر ما چیره می شود لذا باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و این اصل را تقویت کنیم تا دشمن توان چیره شدن بر ما را نداشته باشد .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو  ضمن تسلیت رحلت امام رضا علیه السلام و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در آیات وحیانی قرآن خداوند همه را به وحدت و انسجام دعوت می کند و بر همین مبنا رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی اشاره می کند و می گوید کسی که بخواهد به مقدسات مذهب سنی توهین کند کلاً مسلمان نیست

وی افزود :رسانه‌ها باید بر اساس آیه شریفه و با استناد به بیانات رهبر  تولیداتی که انجام  می دهند باید پیام وحدت را داشته باشد .

امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به حل اختلاف بین قبیله اوس و خزرج توسط پیامبر، گفت : پیامبر در مدینه سعی کرد تمامی اختلافات را بین قوه ها حل کنند تا بتوانند با اتحاد در زیر پرچم اسلامی زندگی کنند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز دین اسلام تا دل آمریکا و اروپا نفوذ پیدا کرده است ، گفت استکبار جهانی  با کوبیدن بر طبل تفرقه دست بهره برداری از این موضوع را دارند لذا فعالین فضای مجازی باید با دید دیگری در فضای مجازی ورود کنند .

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19964
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 660 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دشمن با القای نا امیدی در بین مردم سعی دارد تا نسخه خود را به عنوان داروی حل مشکل تجویز کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.