افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
14
در ماکو برگزار شد:

مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ماکو

  • کد خبر : 19983
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ماکو
مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان و مسئولین شهرستانی در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد.

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان و مسئولین شهرستانی در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد.

 در این برنامه  سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکوضمن خیر مقدم ، گفت: دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد تهاجم به کشور اسلامی ایران پرهزینه  است .

 وی افزود :  اگر امروز دشمن جرات حمله مستقیم را ندارد به برکت خون شهدا و ایثارگران عرضه شهادت است لذا الان جنگ ترکیبی و شناختی در رسانه ها با فوت یک خانم سعی  در به بلوا کشیدن نظام اسلامی را دارند .

 وی تصریح داشت : ما از زمان انقلاب تا به امروز جنگهای زیادی را تجربه کرده ایم و هنوز جای سیلی محکمی که در هشت سال دفاع مقدس جوانمردان این مرز و بوم بر گوش دشمنان به ویژه استکبار جهانی زدند هنوز باقی مانده است .

 وی تاکید داشت :  پس از ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در امنیت زندگی می کنیم لذا امروزه باید قدردان ملت شریف ایران و قدردانِ پیشکسوتان دفاع مقدس و شیرمردان عرصه شهادت باشیم.

سرهنگ غفاری با بیان اینکه در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن باید در همه عرصه ها حضور داشته باشیم ، گفت هر کسی یک قدم در جهت پیشرفت کشور بردارد اجر همان جهاد دفاع مقدس را خواهد برد.

در ادامه این مراسم پس از استماع بیانات رهبر معظم انقلاب از آزادگان ، ایثار گران ، جانبازان و خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19983
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 565 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.