افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
16
در ماکو برگزار شد:

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

  • کد خبر : 20432
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو
آیین  تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با حضور فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ آیین  تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با حضور فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار شد .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام کاظم  عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو خیر مقدم و در ادامه حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی  ماکو و نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو ضمن تبریک و تشکر از خدمات شبانه روزی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات دولت و لزوم وجود امنیت در کنار این اقدامات اشاره کردند.

 در ادامه این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تقدیر و تشکر از خدمات چند ساله فرمانده سپاه شهرستان ماکو گفت :  مسئولین امر باید بدانند خدمت به مردم نزد خداوند از توابع بالایی برخوردار است  لذا پیامبر اکرم (ص)  در این خصوص می فرماید :  هر کس در برداشتن گره از مشکلات برادر خود یک قدم بردارد ثواب آن برابر با ۹ هزار سال عبادت است آنهم عبادتی که روزها روزه گرفته و شبها شب زنده داری کنید .

 وی افزود :  حضرت علی (ع) می فرماید :  مسئولیت ها امروز فرصت هستند ؛ لذا از این فرصت های خوب ،  خوب استفاده کنید  مخصوصاً در این ایام که مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان بیداد می کند .

 وی با اشاره به خدمات شبانه روزی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو گفت :  فرهنگ شبانه روزی در راستای تامین امنیت منطقه تلاش کرد لذا باید توجه داشت وجود امنیت ، امنیت اقتصادی ،  امنیت اجتماعی  و امنیت فرهنگ نیز می آورد و همه چیز در گرو وجود امنیت می باشد .

در ادامه این برنامه  سردار حبیب شهسواری فرمانده  سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته وحدت ، گفت  :  اگر هفته نیروی انتظامی مبارک است برخی وابستگان  به غرب این شهد شیرین را بر مردم تلخ کردند .

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی تصریح  داشت :  اخیراً  ۳ اتفاق مهم در دنیا رخ داده است  که یکی از آنها حماسه بسیار بزرگ اربعین بود که در این حماسه نزدیک به ۲۵ میلیون نفر نه فقط از شیعیان و مسلمانان بلکه از تمام  ادیان در شرکت در آن شرکت کردند و دانشمند از ۱۰ دانشمند برتر دنیا  امسال  اربعین در کربلا بودند . 

سردار شهسواری اضافه کرد :  تشکیلات امام حسین علیه السلام بر اساس انسانیت و اتصال انسان با خالق است و ربطی به مسیحی و یهودی و … ندارد و در این حماسه دشمنان تلاش کردند تا این اتفاق نیفتد اما چون پرچم ، پرچم اباعبدالله الحسین (ع) بود این اتفاق با ۲۵ میلیون زائرافتاد  که نزدیک چهار میلیون زائر از ایران مشرف شده بودند .

وی اظهار داشت :  دشمنان سعی دارند چراغ دینداری و چراغ حسینی را خاموش کنند اما همانطور که مشاهده می کنید روز به روز بر فروغ آن افزوده می گردد .

سردار شهسواری پذیرفته شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در معاهده شانگهای را دومین اتفاق مهم دنیا خواننده و گفت : پذیرفته شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در معاهده شانگهای یکی از اقدامات اثرگذار  جهانی است رئیس جمهور با حضور خود این حماسه بزرگ و این عضویت را در حوزه اقتصاد اثرگذار انجام داد .

وی سومین اتفاق مهم دنیا را حضور رئیس جمهور در سازمان ملل خواند و گفت : یکی از اتفاقات عظیم ،  عجیب و بزرگبا لا بردن عکس سردار سلیمانی توسط دکتر رئیسی در سازمان ملل است و این در صورتی است که پیجی که  عکس سردار و حتی لباس سبز پاسداری در اینستا درج کند حذف میگردد  لذا این پیام برای مردم می باشد این اتفاق بسیار عظیم انجام شد و دنیا در حالت  تحول نوع  نگرش به نظام جمهوری اسلامی است .

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی افزود : دشمنان با دیدن این تحولات پروژه ای انجام دادند که به تعبیر مقام معظم رهبری کار برنامه‌ریزی‌شده ، صهیونیستی است  آمدند ۱ خانم را که شاید خود او  ذی سهم مقصر این جریانات نباشد را انتخاب کردند با چند عنوان ؛  اول چون زن بود بحث فمینیستی ، دوم جوان سالاری ، سوم از مذهب سنی بود که امام راحل فرمودند ما با کرد مخالف نیستیم ما با کفر مخالف هستیم ؛اهل سنتی که پیوند ناگسستنی بین تشیع و تسنن یکی از افتخارات به یادگار مانده آخر استان آذربایجان غربی در کشور است و نقش اهل سنت و کردهای استان آذربایجان غربی بی نظیر و بی بدیل در تثبیت  امنیت استان است اما دشمنان با علم کردن این مقوله به اتفاقات اخیر دامن زده و بدون لیدر ظاهری و  آشکار این جریانات را در کشور رقم زدند . 

 سردار شهسواری اضافه کرد : مقر اصلی قرارگاه راهبردی و فرماندهی این اغتشاشات که حضرت آقا به آن اشاره داشتند استکبار و رژیم صهیونیستی می باشد و قرارگاه فردی و تاکتیکی آن شبکه ماهواره ای اینترنشنال است ؛ (پول ریاض ،  تفکر صهیونیستی و هدایت بی بی سی )

 سردار شهسواری تصریح داشت :  دشمنان آمدند در استان ما اقداماتی را رقم زدند  که در شمال استان چندان اتفاق خاصی نیفتاد  اما در جنوب استان با استفاده از پدیده ماندگار و بی نظیر اهل سنت و جماعت کرد که دشمنان از تعدادی از این جمعیت را به عنوان ملعبه استفاده کرده در شهرهای کردنشین ما اغتشاش ایجاد کردند که شهر مهاباد ،  پیرانشهر ،  اشنویه و بوکان از جمله ان شهر ها بودند که سعی در نا آرام کردن این شهرها داشتند .

وی تاکید داشت : اما چیزی که امنیت را در همین شهر ها برقرار کرد همان مردم کُرد مناطق بود .

سردار شهسواری ادامه داد : در خود ارومیه یک تعداد جوانان بدون لیدر ظاهری بین سنین ۱۸ تا ۲۵ سال سوار ماشین شده به یک منطقه میرفتند و طایر آتش زده و داد و بیداد میکردند و دوباره سوار ماشین شده و در منطقه ای دیگر این کار را انجام میداند .

وی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی زجر فراوان برد اما صبوری بیشتر پیشینه کرد ، گفت : کسانی که این اقدامات دشمنان را همراهی میکردند بعضی انسانهای نفهم ، نسنجیده داخلی بودند که به تعبیر حضرت اقا خانه دار وابسته ها ساواک و سردسته انها منافقین بودند .

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی تاکید داشت :  اتفاقات و فتنه اخیر در واقع تجمیع تمام سوختگان از انقلاب ،معاندین ، جریان ضد انقلاب ،استکبار، و صهیونیست ،کشورهای حاشیه خلیج فارس ای که تاب تحمل ماندگاری جمهوری اسلامی ایران را ندارند و در واقع جنگ احزاب و تمام انرژی استکبار بود که در هر ورودی نتیجه نگرفته بود  باعث رقم خوردن اتفاقات شده است ولی باز با هوشیاری ، در میدان بودن، با ایمان بودن و با ولایت بودن مردم و ارق دینداری ، وطن پرستی و توجه به خون پاک  شهدا باعث شد که تبعیت از فرمان ولایت و مقام معظم رهبری بار دیگر توطئه استکبار را به خودشان برگردد .

وی در پایان  سخنان خود گفت :  این نکته را به یاد داشته باشید که دشمن به دنبال القای این تفکر است که امنیت وجود ندارد لذا احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است ؛ پس نباید اجازه دهیم احساس ناامنی در جامعه ریشه پیدا کند چرا که ناامنی سریع قابل درمان است اما درمان احساس ناامنی سخت است .

 در ادامه این برنامه حکمت  تکریم فرمانده قبلی سپاه ماکو و معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو قرائت شد  و در ادامه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو به ارائه گزارش فعالیت فرمانده جدید سپاه ماکو برنامه های خود را ارائه نمودند 

لازم به ذکر میباشد : در این مراسم از زحمات سه سال و نیم سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تقدیر و تشکر به عمل آمده و  سرهنگ پاسدار غلامعباس مراد زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو منصوب گردید .

سرهنگ پاسدار غلامعباس مرادزاده پیش از این سه سال و نیم به عنوان جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو مشغول خدمت بوده است .

شایان ذکر است سرهنگ پاسدار علیرضا سلطانی نیز در این مراسم به عنوان جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو منصوب شد .

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری من بعد به عنوان فرمانده جدید پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه مشغول به خدمت خواهد بود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20432
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 3856 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.