افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
12
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کردند

  • کد خبر : 20641
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کردند
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت:برخلاف نگاه دشمنان و شبکه های ماهواره ای که بدنبال تخریب قشر جوان و جدایی آنان از انقلاب است ولی در صحنه عمل جوانان ما بر خلاف خواست دشمنان عمل کرده و امروز شاهد هستیم که جوانان خلاق و بافکر در این عرصه در حال ظهور و بروز هستند.

به گزارشمرزداران ؛ سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی آذربایجان غربی گفت: آشناسازی مجموعه های نیروی ارزشمند بسیج با تخصص و مهارت در حوزه تولید محتوای دیجیتال از اهداف این رویداد است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: نخبه یابی، استعداد یابی و شناسایی نیروی متخصص و نخبه برای تلاش در عرصه تولید محتوای دیجیتال از دیگر اهداف اساسی این رویداد است.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در این رویداد، افزود: در این بازدید شعف و سرور خاصی به من دست داد و نوجوانانی را دیدم که ۱۶ سال سن داشتند ولی علی رغم سن کم دارای مهارت و تخصص و فکر ارزشمندی در تولید محتوای دیجیتال بودند و این مایه خوشحالی بود.

سردار شهسواری تصریح کرد: برخلاف نگاه دشمنان و شبکه های ماهواره ای که بدنبال تخریب قشر جوان و جدایی آنان از انقلاب است ولی در صحنه عمل جوانان ما بر خلاف خواست دشمنان عمل کرده و امروز شاهد هستیم که جوانان خلاق و بافکر در این عرصه در حال ظهور و بروز هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: این جوانان شروع پویانمایی خود را با شلیک موشک نظام جمهوری اسلامی به عین الاسد نشان داده و در واقع هیمنه و اقتدار کذایی آمریکا با موشک‌های ایرانی به ذلت و خفت تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20641
  • نویسنده : اروم نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : اروم نیوز
  • 471 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کردند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.