افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
13
در ماکو برگزار شد:

بازدید دبیرشورای عالی مناطق آزاد از روند تکمیل فنس کشی منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 20675
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
بازدید دبیرشورای عالی مناطق آزاد از روند تکمیل فنس کشی منطقه آزاد ماکو
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین منطقه از روند تکمیل پروژه محصورسازی و فنس کشی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

به گزارش مرزداران ؛ عملیات جانمایی احداث گمرک در گیت خروجی همزمان با اتمام پروژه فنس کشی منطقه انجام گرفته و بزودی احداث می شود.

شایان ذکر است: عملیات اجرایی فاز اول پروژه فنس کشی منطقه آزاد ماکو نیز به طول ۱۰ کیلومتر با قدرت در حال انجام بوده و از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

این پروژه شامل، راه دسترسی و فنس اصلی به طول ۱۰۱۳۳ متر که مشتمل بر عملیات خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و پخش و آب پاشی، کامپکت و ابنیه فنی پلهای موجود در مسیر و اجرای فنس کشی (بدنه دیوار بتنی پیش ساخته مسلح، ستونکها، میله هاف شاخکها، فنس و سیم خاردار) و ساخت ۳ عدد گیت فرعی به همراه محوطه سازی و اجرای لایه آسفالتی می باشد.

این پروژه که ۵ کیلومتر سمت راست و ۵ کیلومتر سمت چپ دروازه ورودی در حال احداث است با اعتبار ۲۵۶ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو از سال گذشته آغاز شده است/

فاز دوم پروژه فنس کشی منطقه آزاد ماکو بطول ۱۳.۵ کیلومتر با احداث راه دسترسی و  دیوار بلوکی به عرض ۴۰ سانتی متر و طول ۱۳ هزار ۵۰۰ متر در هفته دولت سال جاری کلنگ شدو برای این پروژه ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20675
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 494 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازدید دبیرشورای عالی مناطق آزاد از روند تکمیل فنس کشی منطقه آزاد ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.