افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
14
در ماکو برگزار شد:

اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری بسیجیان در ماکو/حماسه نمایش اقتدار بسیجیان

  • کد خبر : 20819
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری بسیجیان در ماکو/حماسه نمایش اقتدار بسیجیان
مراسم اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور 2 هزار نفر از بسیجیان ماکو در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد واقع در پارک بزرگ امام خمینی ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران  ؛ مراسم اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان ماکو در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد واقع در پارک بزرگ امام خمینی ماکو برگزار شد .

در این برنامه سرهنگ پاسدار غلام عباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مااکو ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال کاشته شده در سرزمین  ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است .

 وی بسیج را مظهر اخلاص و معنویت و ولایتمدار عنوان کرده و گفت :  بسیجی سرشار از ایمان و روح فداکاری و وفاداری  و تجلی گاه فضایل اخلاقی است .

سرهنگ مرادزاده تصریح داشت بسیج دژهای سخت و نفوذ ناپذیر در مقابل دشمنان ،  نوگرا جوان گرا و آماده حضور در همه میدانها است لذا کلید طلایی حل مسائل و مشکلات کشور و انجام کارهای بزرگ در مدت کوتاه در دست بسیج می باشد.

 وی ضمن برشمردن خصوصیات بسیج و بسیجی گفت :  حافظ کرامت انسانی و حقوق مردم و پیشرو در ارائه خدمات پیش‌دستانه و بدون منت و برخوردار از هنر تبدیل تهدید به فرصت است .

 تاکید داشت :  بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است . 

وی در پایان سخنان خود  پیروزی غیرتمندانه و جهادی تیم ملی ایران را که باعث شد یک ایرانی بتواند در تمام عرصه ها غیرتمندانه و با سربلندی حاضر شود تبریک گفت . 

لازم به ذکر میپاشد در این برنامه ضمن هم خوانی سرود سلام فرمانده ، گروه سرود پایگاه شهید پیر احمدی و گروه رزمی جودوی ذوالفقار بازرگان به اجرای برنامه خود پرداختند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20819
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 553 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری بسیجیان در ماکو/حماسه نمایش اقتدار بسیجیان بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.