گروه : اخبار برگزیده » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۵:۲۵
شناسه : 28
تاریخ : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
آیا مسئولین راه و شهرسازی منتظرند اتفاقی در جاده بین المللی ماکو رخ دهد تا  دست به کار شوند؟؟ آیا مسئولین راه و شهرسازی منتظرند اتفاقی در جاده بین المللی ماکو رخ دهد تا دست به کار شوند؟؟

امام جمعه ماکو گفت : وضعیت بد جاده ترانزیت بین الملل ماکو به گونه ای می باشد که هر لحظه امکان وقوع حادثه است .

به گزارش مرزداران حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه گفت : باید به جهاد نفس توجه کنیم . در احوالات مربوط به میر داماد اماده است که نفس انسان را تحریک میکند به اینگونه که یکبار فقط گناه صورت خواهد گرفت و توبه خواهی کرد نه اینگونه نیست امام صادق میفرمایند: اگر انسان به فکر اصلاح نفس است باید خود را مراقبت کند انسان در زندگی مانند درخت نیازمند هرس کردن است
حجت الاسلام رنجبری در ادامه در مورد اتفاق سیل اخیر گفت:کمک به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی است لذا مسئولین باید دقت داشته و مدیریت بحران کنند .
وی در ادامه در پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : اخیرا حضرت اقا با فرماندهان ارتش دیدار داشتند اما باز به مشکلات معیشتی مردم اشاره کردند .
وی افزود: در کنار رخنه فرهنگی ،رخنه سیاسی،رخنه اقتصادی،رخنه امنیتی وجود دارد که راه حلی که حضرت اقا ارائه کردند همان اقتصاد مقاومتی،اشتغال و تولید است .
امام جمعه ماکو در خصوص تایید صلاحیت 6 نفر نامزد ریاست جمهوری گفت همه ما تابع قانون و نظر شورای نگهبان هستیم که امام(ره) فرمودند هر کس سخن شورای نگهبان را قبول نمیکند غلط میکند اما متاسفانه ما در کانال ها و شبکه های مجازی میبینیم بعضی از افراد به این 6 نفر تایید شده افترا هایی را میچسبانند که این کار درستی نیست .

در ادامه وی من تقدیر و تشکر از سازمان منطقه ازاد در توسعه جاده ماکو مرگنلر گفت : مردم با همت خود دست مسئولان را گرفته و با همکاری خود کمک کنند تا روند تعریض خیابان امام ماکو هم با سرعت پیش برود .

رنجبری در خصوص امنیت جاده ترانزیت بین الملل ماکو تصریح کرد : آیا مسئولین راه و شهرسازی منتظرند اتفاقی در این جاده رخ دهد تا به فکر ترمیم و تعری این جاده ترانزیت باشند ؟؟؟؟؟ جاده ترانزیت بین المللی کشمش تپه به هندور که به صورت یک جاده کمربندی ماکو می باشد و تمام ترانزیت بین المللی از این مسیر صورت میگیرد اصلا وضعیت مناسبی ندارد و بسیار ناامن می باشد چه از لحاظ عر جاده و چه از لحاظ کیفیت سطح جاده لذا مسئولین کشوری توجه بیشتری داشته باشند .

وی در خصوص ایام هفته و در مورد سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت اگر سپاه نبود کشور نبود و در خصوص مبعث گفت :من الازل الی الابد این عید بسیار مهم است و به سفارش امامان باید بسیار مورد تکریم قرار گیرد .