گروه : اخبار برگزیده » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » یادداشت
ساعت : ۷:۲۰
شناسه : 237
تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
پیام امام جمعه ماکو به مردم ماکو در خصوص انتخابات پیام امام جمعه ماکو به مردم ماکو در خصوص انتخابات

امام جمعه شهرستان ماکو در پپیامی از حضور پرشور مردم شهرستان بر سر صندوقهای رای تشکر کرد.

به گزارش مرزداران ؛ رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در پیامی از مردم شهرستان برای حضور پرشور بر سر صندوقهای رای و شرکت در تعیین سرنوشت آینده کشور تشکر کرد ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
ملت عزیز، قهرمان و ولایتمدار ایران، بار دیگر حماسه ی حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه ی زرین دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. برنده اصلی انتخابات مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های محترم شهدای والامقام هستند.
اینجانب از صمیم قلب، از حضور حداکثری و خیره کننده و بی سابقه شما مردم شریف و ولایتمداردر پای صندوقهای رای درخلق حماسه بزرگ سیاسی با تمامی تحریم ها و تهدیدها و یاوه گویی های استکبار جهانی و صهیونیسیم بین الملل که با حضور پرنشاط خویش رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب دادید، از تک تک شما برادران و خواهران ایمانی صمیمانه تقدیر و تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین وظیفه خود می دانم، که از هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، شخصیت های سیاسی و فرهنگی، برجستگان حوزه و دانشگاه، صدا و سیما و تمامی نامزدهای محترم انتخابات که در تشویق مردم به شرکت در انتخابات، نقش بزرگی ایفا نمودند، صمیمانه تشکر نمایم. و از مجریان و ناظران انتخاباتی و نیروهای انتظامی و امنیتی که در این راه تلاش و کوشش خستگی ناپذیر نشان دادند، قدردانی و تشکر می نمایم و در پایان به رئیس جمهور محترم توفیق دوباره خدمتگزاری بر مردم و کشور عزیز را تبریک می گویم و همچنین به منتخبین محترم شوراهای شهر و روستاهای شهرستان ماکو آرزوی توفیق و خدمتگزاری خالصانه و صادقانه می نمایم.
باید توجه جدی داشته باشیم که رقابت ها خاتمه یافته و رفاقت ها شروع شده است و همه آحاد جامعه باید برای عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی با همدیگر همکاری نمائیم.
ایوب رنجبری
امام جمعه شهرستان ماکو