افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

سیل خیابان های ماکو را در نوردید

  • کد خبر : 341
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
سیل خیابان های ماکو را  در نوردید

بارش شدید و یک ساعتی باران در ماکو موجب به راه افتادن سیل در سطح خیابان ها شد

به گزارش مرزداران ؛ بارش شدید و یک ساعتی باران در شهرستان ماکو موجب گرفتگی معابر و جوی های اب شد .

در این اتفاق اب جوی های اب به حدی بالا امده و سرریز شد به سطح خیابان که در سطح خیابان سیل به راه افتاد . این اتفاق که خطرات جانی و مالی در بر نداشته مورخه 96/03/11 در ماکو رخ داد .

سوالی که مطرح میشود این است که تا چه زمان مردم منطقه ازاد ماکو شاهد این ابگرفتگی معابر و به راه افتادن سیل در سطح خیابان خواهند بود ؟؟؟؟ پس خط لوله کشی فاضلاب شهری به کجا رسید ؟؟؟؟

چندید سال پیش مردم ماکو شاهد و ناظر اقدام مهندسین از طرف شهرداری در سطح خیابان ها به حفاری و لوله گذاری بودند که این حفاریها و عدم ترمیم به موقع سطح خیابان های ماکو موجب تصادفات عدیده ای شد .

در اثنای این اتفاقات به مردم گفته شده بود که خیابان اصلی شهرستان ماکو به جهت لوله گذاری خط فاضلاب شهری حفاری می شده است بعدا یقین به عمل آمد که خط لوله گذاری های رویت شده ابرسانی به شهرستان شوط می باشد .

بعد از این اقدام مسئولین چندین بار دیگر حفاری هایی در سطح خیابان ماکو صورت گرفت که مردم چشم به راه خط فاضلاب شهری ماندند .

امروز پس از گذشت چندین سال از آن ماجرا هنوز هنگام بارش باران مردم ماکو شاهد به راه افتادن سیل در خیابان های اصلی شهرستان می باشند ؛ پس این فاضلاب چه شد ؟؟؟ ایا هیچ اقدامی در زمینه احداث آن صورت گرفته ؟؟؟ مردم ماکو تا کی باید ناظر به راه افتادن سیل در خیابان های ماکو در صورت بارش شدید باشند؟؟؟؟ انوقت ایا هنگام بارش شدید یک روزه باران در ماکو موجب زیر سیل رفتن کل شهر خواهد بود ؟؟؟

در شهری که به عنوان دروازه ورود به اروپا و یکی از شهرهای مرزی مهم کشور به شمار میرود به راه افتادن سیل در سطح خیابان به علت بارش شدید باران خنده دار به نظر می رسد  .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=341
  • ارسال توسط :
  • 1280 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سیل خیابان های ماکو را در نوردید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.