افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
25

بعضی ها در مقابل آمریکا خود را به خواب زده اند ، اینها را باید بیدار کرد

  • کد خبر : 427
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
بعضی ها در مقابل آمریکا خود را به خواب زده اند ، اینها را باید بیدار کرد

امام جماعت مسجد جامع ماکو در مراسم بزرگداشت شهدای 15 خرداد گفت : بعضی از افراد خود را در مقابل امریکا به خواب زده اند که اگر چیزی شود بگویند ما خواب بودیم .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت شهرستانی شهدای 15 خرداد مورخه 96/03/15 در مسجد جامع ماکو با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد .

دراین مراسم پس از ختم قران و مدیحه سرایی مداح اهل بیت حسین رمضانی، حجت الاسلام علیزاده امام جماعت مسجد جامع ضمن تعریف شخصیت والای امام و تاکید بر سخنان امام راحل و رهبر مبنی بر جلوگیری از نفوذ دشمنان گفت : توجه داشته باشیم که نفوذی ها همیشه به این مملکت ضرر زدند اگه ما یک قدم عقب بکشیم دشمن 100 قدم جلو میاد و اگر یک قدم پیش برویم دشمن صد قدم عقب میکشد .

وی افزود : وقتی رهبر میگوید : هر روز توان موشکی ما آزمایش شود و ازمایش های موشکی ما در حد عالی باشد این باعث میشود که دشمن جرات چپ نگاه کردن به این ملت را نداشته باشد .

وی تصریح کرد : امام راحل مانند شیر ژیان در مقابل ظلم ایستاد و حرف خود را گفت و زندان رفت و به تبعید هم فرستاه شد اما زیر بار ظلم نرفت .لذا این تعبیر امام بود که گفت : هر کس فکر مصالحه با امریکا را به سر داشته باشد خدا بیدارش کند اکنون نیز بعضی ها به خواب رفته اند باید بیدار شوند نه اینکه خواب مانده اند بلکه خود را به خواب زده اند که اگر هم چیزی شد بگویند ما خواب بودیم .

علیزاده گفت : باید توجه داشت سیاست بدون دیانت به دردی نمیخورد و ما باید به تعبیر امام راحل توجه داشته باشیم که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست .

وی گفت : امام یک چهره محبوب در کل دنیا بود .امام صادق (ع) فرموده اند : 3 چیز انسان را در بین مردم محبوب میکند : اول دینداری : انسان متدین را همه دوست می دارند اگر متدین نباشیم روزگارمان سیاه است . دوم تواضع : انسان مغرور و متکبر را  کسی دوست ندارد . سوم البذل : تنگ نظر نبودن و گشاده دستی در بین مردم محبوبیت ایجاد میکند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=427
  • ارسال توسط :
  • 931 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بعضی ها در مقابل آمریکا خود را به خواب زده اند ، اینها را باید بیدار کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.