افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

نشست صمیمی سالانه فرماندهان حوزه ها ، کانون ها ، گردانهای بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج

  • کد خبر : 493
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
نشست صمیمی سالانه فرماندهان حوزه ها ، کانون ها ، گردانهای بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج

نشست صمیمی سالانه فرماندهان حوزه ها ، کانون ها ، گردانهای بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج به همراه خانوادهایشان در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ نشست صمیمی سالانه فرماندهان حوزه ها ، کانون ها ، گردانهای بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج به همراه خانوادهایشان یکشنبه 21 خرداد در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا حجت الاسلام قلی نژاد  مسئول دفتر نمایندگی ولی وقیه در سپاه پاسداران ضمن خیر مقدم و تاکید بر این ایام مبارک گفت : در این ایام بعضی سفارشات به عنوان راه مبنایی آحاد بشر است لذا با توسل به این سفارشات باید به فکر فقرا و مسکین ها بوده و به انها کمک کنیم و زندگی آنها را درک کنیم .

وی افزود : در ماه مبارک رمضان حفظ احترام بزرگان و ترک محرمات الهی بسیار مهم است ؛ ترک غیبت ، ترک تهمت ، در این ماه باید به نحو مطلوب باشد لذا باید در کنار آن خطاهای نفسانی را نیز ترک کنیم .

قلی نژاد گفت : انسان روزه دار دائما در حال عبادت است لذا مراقب اعضا و جوارح خود باشیم و بر تربیت فرزندان و خانواده خود دقت داشته باشیم ؛ عدم رعایت بعضی وظایف باعث میشود مسائل ضد فرهنگی در جامعه ترویج پیدا کند .

در ادامه این برنامه فرمانده سپاه پاسداران ماکو ضمن خیر مقدم در اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت : شهادت مطلق به مکان و زمان نمی باشد هر جا مشیت خدا باشد ان اجرا خواهد شد اگر در جامعه 3 قشر مطیع خداوند باشند یکی همین قشر سپاهی است .

وی در ادامه گفت : از خداوند با تضرع و گریه بخواهید ولی به در خانه شاه نروید .

باقرلو در خصوص ایام مبارک رمضان گفت : اگر هر کس از این 17 ساعت روزه ای که میگیرد از یک ماه یک روزش را سالم به اخر رساند خداوند به او اجر بی کران عنایت خواهد کرد و از اتش جهنم دور خواهد کرد چرا که هر انسان روزانه هزار بار غیبت کرده وتهمت میزند و یا چشم او چیز های درست نمیبیند .

وی در ادامه سخنان خود افزود : مومنین و مومنات برای همدیگر در این ماه دعا کنید و توکل و توسل خود را از خداوند متعال نبرید ماهمگی پشت ولایت هستیم و خواهیم بود و عباس و فاطمی گونه حرکت خواهیم کرد چرا که این کارساز است .

وی در مطالبات سخنان مقام معظم رهبری گفت : رهبر در دیدار افسران جنگ نرم گفت اتش به اختیار هستید این بدان معنی نیست که بدون بررسی عمل کنیم اول باید تحقیق و بررسی صورت گیرد و خطاها و اشتباه ها شناسایی شود و بعد اخطار داده شود و چه نیک است انسان اصلاح را از خود شروع کند لذا همیشه استکبار ستیز باشید .

در پایان این مراسم با صرف افطار به پایان رسید .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=493
  • ارسال توسط :
  • 1053 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نشست صمیمی سالانه فرماندهان حوزه ها ، کانون ها ، گردانهای بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.