افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
28

روز جهانی قدس روز شناخت مومن از منافق و روز شناخت حق از باطل می باشد

  • کد خبر : 650
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
روز جهانی قدس روز شناخت مومن از منافق و روز شناخت حق از باطل می باشد

امام جمعه ماکو گفت :حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی ، قانونی ، ملی ، انسانی و هم فطری هر ایرانی است که از هر بعدی به آن نگاه کنیم باز به عنوان یک وظیفه برای ماست .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در مصاحبه با خبر نگار مرزداران در خصوص روز جهانی قدس گفت : روز قدس روز حیات اسلام ،روز بسیج عمومی اسلام و مسلمین علیه مستکبران و صهیونیست های خبیث ، مقدمه ای برای ایجاد حزب جهانی امام زمان (عج) ، نقطه مقابله با جهانخواران ، نقطه مقابله مستضعفین با مستکبرین ، روز اعلام همبستگی اسلامی ، روز همت برای نجات قدس و روز تجدید میثاق با آرمانهای امام ، شهدا و تجدید بیعت با رهبری می باشد .

وی گفت : در این روز کرد ها ، عجم ها ، فارس ها، ترک ها، ترکمن ها ، بلوچ ها ، کلاً همه طوایف ایران چه شیعه و چه سنی و جریان های مختلف سیاسی در کنار هم برای اعلام انزجار از سیاست های استکباری امریکا و غده سرطانی اسرائیل خبیث  و اعلام وفاداری نسبت به ارمان بزرگ مستضعفین ، ارمان شهدا ، ارمان امام ، ارمان رهبری و ارمان تمام انسان های آزاده است .

حجت الاسلام رنجبری افزود : ما این روز را روز شناخت مومن از منافق و روز شناخت حق از باطل می شناسیم لذا حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی ، قانونی ، ملی ، انسانی و هم فطری هر ایرانی است که از هر بعدی به آن نگاه کنیم باز به عنوان یک وظیفه برای ماست .

وی تصریح کرد : مردم ایران الحمد الله حماسه آفرین ، بصیر، موقعیت شناس و دشمن شناس هستند که به تعبیر امام راحل این مردم از مردم زمان پیامبر نجیب تر و وفادار تر است .

حجت الاسلام رنجبری تاکید کرد : انشاء الله مردم روز قدس با حضور پرشور و حماسی بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ثبت و ضبط کنند .

وی در پایان با تاکید بر اقدام اخیر سپاه پاسداران برای نابودی داعشی ها گفت : آن طوری که در این هفته سپری شد سپاهیان فداکار و دریا دل به دستور فرماندهی معظم کل قوا با پرتاب موشک به داعشی های جنایتکار و خونخوار سیلی زدند ؛ مردم غیور ملت ایران نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ، مزدوران داخلی و زیاده خواهان و مستکبران که در راس آن آمریکای جنایتکار و غاصب می باشد خواهند کوبید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=650
  • ارسال توسط :
  • 737 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز جهانی قدس روز شناخت مومن از منافق و روز شناخت حق از باطل می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.