افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

روز قدس، جهانى است، و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد

  • کد خبر : 656
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
روز قدس، جهانى است، و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد

فرمانده سپاه پاسداران ماکو گفت : روز قدس را هرگز فراموش نکنید و آرمان ها و اهداف آن را و فرموده های امام راحل را به نسل های اینده انتقال بدهید .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص روز قدس گفت : به تعبیر امام راحل روز قدس، جهانى است، و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز قدس، روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود .
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری افزود : روز جهانی قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیانشان است و روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.

وی تاکید کرد : روز قدس را هرگز فراموش نکنید و آرمان ها و اهداف آن را و فرموده های امام راحل را به نسل های اینده انتقال بدهید .

وی گفت : من از عموم مردم همیشه در صحنه تقاضا دارم تا روز جمعه دست در دست هم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همانند پرتاب موشک های اخیری که سیلی محکمی در دهان داعشی ها شد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه امریکا و سگ دست نشانده اش اسرائیل غاصب بکوبیم .

وی در پایان افزود : تمام جهان بداند ما همیشه در صحنه تا اخرین قطره خون حضور خواهیم داشت و پاسخ ما در برابر مستکبران به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی غاصب و تمام کسانی که کمر به تضعیف انقلاب اسلامی به الاخص سست کردن پایه های اسلام بسته اند مشت های گره کرده بر دهان انان است و این ارزو را با خود به گور خواهند برد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=656
  • ارسال توسط :
  • 926 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز قدس، جهانى است، و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.