افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
25

اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب می باشد

  • کد خبر : 783
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب می باشد

فرمانده سپاه پاسداران ماکو در نشست خبری رزمایش گردانهای بیت المقدس با اصحاب رسانه گفت :حسن رفتار بسیج برگرفته از منویات حضرت اقا دوشادوش مردم عزیز و دلسوزان انقلاب اسلامی در جهت اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و بسیج می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در نشست خبری رزمایش گردانهای بیت المقدس با اصحاب رسانه در مورخه 96/04/20 گفت :

با توسل به فضل خدا رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس 22 و 23 تیر ماه به صورت 36 ساعته برگزار خواهد شد که 3 گردان بیت المقدس با محوریت شهرستان ماکو ، بازرگان ، و حوزه شهید صفر زاده قره تپه در این رزمایش شرکت خواهند کرد .

وی افزود : این رزمایش در قالب دفاع از کوی و برزن ، امداد و نجات و نا امنی های موجود در جامعه برگزار خواهد شد .

باقرلو در ادامه گفت : بسیج مظهر افول پلیدی ها و نا امنی ها می باشد که اگر به کارنامه بسیج نگاه کنید از اول انقلاب بسیج در تامین امنیت مردم و جامعه از جمله در مبارزه با منافقین ،در انقلاب و در دفاع مقدس نقشهای ویژه ای داشته و رشادت های بی نظیری را خلق کرده است .

وی تصریح کرد : اگر بسیج موفق شده به این دلیل است که مبدا بسیج مسجد می باشد و هدف ان جز روحیه شهادت محوری چیز دیگری نمی باشد و زمانی بسیج در عرصه محرومیت فعالیت کرده است و امروزه توانسته است به صورت مطلوب با ایجاد بسیج مردمی در سراسر دنیا شکل پیدا کند و با بهره گیری از تفکر پیش برندگی باشد .

وی تاکید داشت : اگر موصل از دست دشمنان و متجاوزان رهایی یافته و ازاد شده است به خاطر تشکیل بسیج حشد الشعبی در عراق می باشد لذا اینها اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب است . اخلاق ، رفتار و انقلابیگری بسیج در مقابل فرهنگ های غلط می باشد .

با قرلو با اشاره به نقش بسیج گفت : باید مسئولین از بسیج حمایت کنند چون در تمام عرصه ها فعال بوده و فعالیت کرده است لذا بسیج برگرفته از الطاف خداوند متعال ، پابرهنگان این جامعه است .و این از این مسئله قابل فهم می باشد که در کشور ما برای بسیج هیچ گونه منفعتی جز پیوستن به لقاء الله وجود نداشته و ندارد .

وی در خصوص بعضی از افراد که بسیج را نفی میکنند گفت : هم مسئولین ،هم افرادی که بسیج را نفی میکنند بدانند که نمیتوانند هیچ تشکلی مثل بسیج تشکیل دهند لذا از مسئولین ، فرماندار ، شورای تامین و ادارات درخواست داریم که حضور پیدا کرده و بسیجیان را تشویق کنند و از مردم انتظار داریم تا با سلام ، جویای حال بسیجیان شرکت کننده در رزمایش باشند تا روحیه بسیجی ماعف گردد .

فرمانده سپاه ماکو در خصوص تکمیل جزئیات این رزمایش گفت : این رزمایش روز پنج شنبه 22 تیرماه شروع شده و در روز جمعه یعنی 23 تیرماه به پایان خواهد رسید . بسیجیان در این 2 روز راهپیمایی شبانه ، کلاسهای امنیتی ، بصیرت سیاسی ، دشمن شناسی و…  خواهند داشت که جزء ملزومات رزمایش می باشد و صبح روز جمعه مراسم صبح گاه خواهیم داشت .

وی در خصوص پیگیری مطالبات سخنان مقام معظم رهبری گفت : فرمایشات حضرت اقا در خصوص آتش به اختیار،بسیج خود در این زمینه فعال بوده و در تمام عرصه های سیاسی ، فرهنگی و…فعالیت دارد لذا افکار بسیج افکار اتش به اختیاری است که حضرت اقا گفته است .

وی در خصوص پیام مقام معظم رهبری در مورد اتش به اختیار گفت : ما از  مسئولین انتظار داریم که به پیام حضرت اقا لبیک بگویند .

وی با اشاره بر اینکه بسیج حتی بر بدخواهان خود خون داده است گفت : حسن رفتار بسیج برگرفته از منویات حضرت اقا دوشادوش مردم عزیز و دلسوزان انقلاب اسلامی در جهت اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و بسیج می باشد .

وی در پایان بر این امر تاکید کرد : هرچیزی که حضرت اقا اعلام کرده و میگویند ما به عنوان ابلاغ صریح بر خود میبینیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=783
  • ارسال توسط :
  • 1162 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.