گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » تیتر یک » مصاحبه
ساعت : ۱۴:۵۸
شناسه : 783
تاریخ : ۲۰ تیر ۱۳۹۶
اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب می باشد اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب می باشد

فرمانده سپاه پاسداران ماکو در نشست خبری رزمایش گردانهای بیت المقدس با اصحاب رسانه گفت :حسن رفتار بسیج برگرفته از منویات حضرت اقا دوشادوش مردم عزیز و دلسوزان انقلاب اسلامی در جهت اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و بسیج می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در نشست خبری رزمایش گردانهای بیت المقدس با اصحاب رسانه در مورخه 96/04/20 گفت :

با توسل به فضل خدا رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس 22 و 23 تیر ماه به صورت 36 ساعته برگزار خواهد شد که 3 گردان بیت المقدس با محوریت شهرستان ماکو ، بازرگان ، و حوزه شهید صفر زاده قره تپه در این رزمایش شرکت خواهند کرد .

وی افزود : این رزمایش در قالب دفاع از کوی و برزن ، امداد و نجات و نا امنی های موجود در جامعه برگزار خواهد شد .

باقرلو در ادامه گفت : بسیج مظهر افول پلیدی ها و نا امنی ها می باشد که اگر به کارنامه بسیج نگاه کنید از اول انقلاب بسیج در تامین امنیت مردم و جامعه از جمله در مبارزه با منافقین ،در انقلاب و در دفاع مقدس نقشهای ویژه ای داشته و رشادت های بی نظیری را خلق کرده است .

وی تصریح کرد : اگر بسیج موفق شده به این دلیل است که مبدا بسیج مسجد می باشد و هدف ان جز روحیه شهادت محوری چیز دیگری نمی باشد و زمانی بسیج در عرصه محرومیت فعالیت کرده است و امروزه توانسته است به صورت مطلوب با ایجاد بسیج مردمی در سراسر دنیا شکل پیدا کند و با بهره گیری از تفکر پیش برندگی باشد .

وی تاکید داشت : اگر موصل از دست دشمنان و متجاوزان رهایی یافته و ازاد شده است به خاطر تشکیل بسیج حشد الشعبی در عراق می باشد لذا اینها اهداف بسیج برای خدمت به مردم با الگو گیری از انقلاب است . اخلاق ، رفتار و انقلابیگری بسیج در مقابل فرهنگ های غلط می باشد .

با قرلو با اشاره به نقش بسیج گفت : باید مسئولین از بسیج حمایت کنند چون در تمام عرصه ها فعال بوده و فعالیت کرده است لذا بسیج برگرفته از الطاف خداوند متعال ، پابرهنگان این جامعه است .و این از این مسئله قابل فهم می باشد که در کشور ما برای بسیج هیچ گونه منفعتی جز پیوستن به لقاء الله وجود نداشته و ندارد .

وی در خصوص بعضی از افراد که بسیج را نفی میکنند گفت : هم مسئولین ،هم افرادی که بسیج را نفی میکنند بدانند که نمیتوانند هیچ تشکلی مثل بسیج تشکیل دهند لذا از مسئولین ، فرماندار ، شورای تامین و ادارات درخواست داریم که حضور پیدا کرده و بسیجیان را تشویق کنند و از مردم انتظار داریم تا با سلام ، جویای حال بسیجیان شرکت کننده در رزمایش باشند تا روحیه بسیجی ماعف گردد .

فرمانده سپاه ماکو در خصوص تکمیل جزئیات این رزمایش گفت : این رزمایش روز پنج شنبه 22 تیرماه شروع شده و در روز جمعه یعنی 23 تیرماه به پایان خواهد رسید . بسیجیان در این 2 روز راهپیمایی شبانه ، کلاسهای امنیتی ، بصیرت سیاسی ، دشمن شناسی و…  خواهند داشت که جزء ملزومات رزمایش می باشد و صبح روز جمعه مراسم صبح گاه خواهیم داشت .

وی در خصوص پیگیری مطالبات سخنان مقام معظم رهبری گفت : فرمایشات حضرت اقا در خصوص آتش به اختیار،بسیج خود در این زمینه فعال بوده و در تمام عرصه های سیاسی ، فرهنگی و…فعالیت دارد لذا افکار بسیج افکار اتش به اختیاری است که حضرت اقا گفته است .

وی در خصوص پیام مقام معظم رهبری در مورد اتش به اختیار گفت : ما از  مسئولین انتظار داریم که به پیام حضرت اقا لبیک بگویند .

وی با اشاره بر اینکه بسیج حتی بر بدخواهان خود خون داده است گفت : حسن رفتار بسیج برگرفته از منویات حضرت اقا دوشادوش مردم عزیز و دلسوزان انقلاب اسلامی در جهت اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و بسیج می باشد .

وی در پایان بر این امر تاکید کرد : هرچیزی که حضرت اقا اعلام کرده و میگویند ما به عنوان ابلاغ صریح بر خود میبینیم .