افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

بسیج تلکیف خود میداند که با حضور در میدانهای مورد نیاز بدون هیچ چشم داشتی عرض اندام کند

  • کد خبر : 941
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
بسیج تلکیف خود میداند که با حضور در میدانهای مورد نیاز بدون هیچ چشم داشتی عرض اندام کند

فرمانده سپاه ماکو در ارزیابی رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو گفت : بسیج امروز با فرمان حضرت اقا درتمامی میدانها که نیاز به امنیت و سلامت جامعه دارد حاضر است عرض اندام کند و از اول انقلاب هم این را به منصه ظهور رسانده است

به گزارش مرزداران ؛ باقر لو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در پاسخ به این سوال که ” ارزیابی شما از این رزمایش چیست ؟” گفت: ارزیابی ما این است که این رزمایش به حول و قوه و عنایت الهی و کلیه اقدامات و پیش بینی های لازم که انجام شد با پایمردی ، استقامت و ایثار بسیجیان در میدان های مورد نیاز انقلاب اسلامی بر همه انها  به صورت صد در صد نائل شدیم .

باقر لو گفت : در دفاع از کوی و برزن توانستیم تمام پیش فرض های خود را به اجرا گذاشته و اعلام میکنیم برای  مبارزه با اغتشاشات و تروریست های احتمالی که در هر نقطه از شهرمان و روستاها و بخش ها انجام شود امادگی صد در صد مقابله داریم .

وی افزود :امداد و نجات در خدمت مردم خواهد بود  که تمرینات لازم انجام شد ، اگر هرگونه بلاهای طبیعی و غر طبیعی خدایی ناکرده رخ دهد می توانیم در کنار دولت و مردم در خدمت احاد مختلف مردم باشیم .

مرزداران، ما به عنوان یک بسیجی یا یک نظامی در بیانات مقام معظم رهبری از باب اتش به اختیار چه وظیفه ای داریم ؟

فرمانده سپاه پاسداران ماکو ، در موضوع اتش به اختیار که حضرت اقا فرمودند وظیفه بسیج این است که اگر در هر گونه امور فرهنگی ، امور معنوی ، زیر ساخت های فرهنگی و اصلاحی جامعه از طرف هر اداره یا مقامات زمین بماند اگر در حسن توان بسیج باشد باید به آن بپردازد و ما می توانیم با شناخت اسیب های اجتماعی ، ناهنجاری های اجتماعی و هنجار های اجتماعی به انها رسیدگی کنیم .

وی تصریح کرد : اینگونه نیست که همه با دستور العمل و بخشنامه باشد آیت الله بهشتی (رضوان ا..) می فرمایند : انسانها کارهای زیادی میتوانند انجام دهند بدون اینکه سمت ،  منصب و یا مقامی داشته باشند لذا در نظام جمهوری اسلامی موضوع اتش به اختیار وظیفه ما را سنگین تر میکند لذا هیچوقت به الاجبار به بسیجی گفته نمیشود که بروید جبهه در میدانهای نبرد مورد نیاز جمهوری اسلامی و جامعه عرض اندام کنید بلکه بسیج و بسیجی این را تلکیف خود میداند که با حضور در میدانهای مورد نیاز بدون هیچ چشم داشتی عرض اندام و ایثارگری کند .

مرزداران ، ای این رزمایشات مثمر ثمر می باشد ؟ایا بر توان رزمی کشور تاثیر دارد ؟

باقرلو : صد در صد این رزمایشات در امادگی رزمی آحاد مختلفه مردم به عنوان کمک حال نیروهای نظامی و انتظامی و امنیت بومی یکی از دستاورد های مهم بسیج است و همچنین در ابعاد مختلف مردم ما نیاز مند حمایت است .

وی گفت : حمایت از سلامت ، اقتدار و امنیت مردم توسط بسیج در کلیه شهرهای ایران اسلامی  انجام میگیرد که به عنوان ایتم های اصلی و عنصر پایدار استحکام و معنویت جامعه ما هم میتواند باشد  .

وی در پایان افزود : دولت محترم اعلام میکند که به عنوان حقوق شهروندی همه ما باید پایبند باشیم به ذهنم می آید که سلامت و امنیت اصلی ترین حقوق شهروندی است که بسیج امروز با فرمان حضرت  اقا درتمامی میدانها که نیاز به امنیت و سلامت جامعه دارد حاضر است عرض اندام کند و از اول انقلاب هم این را به منصه ظهور رسانده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=941
  • ارسال توسط :
  • 1155 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیج تلکیف خود میداند که با حضور در میدانهای مورد نیاز بدون هیچ چشم داشتی عرض اندام کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.