افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

نماز جمعه پایگاه تقوا، ایمان ،بصیرت و اخلاق مسلمانان است

  • کد خبر : 1061
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
نماز جمعه پایگاه تقوا، ایمان ،بصیرت و اخلاق مسلمانان است

امام جمعه ماکو گفت : هر کس در دولت صاحب مسئولیتی میشود، باید خود را نوکر و خادم این ملت و تابع ولایت فقیه بداند و از خوی اشرافی گری دوری کند

به گزارش مرزداران ، حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه گفت: صله ارحام را فراموش نکنید و نماز خود را ترک نکنید ترک نماز بدین معنی نمیباشد که کلا نماز نخواند بدین معنی است که نسبت به نماز بی توجه میباشد.اما وای به حال آن کسانی که کلا نماز نمیخوانند.
وی افزود : امام صادق (ع) نسبت به افرادی که به نماز بی توجهی میکنند فرموده است : شفاعت ما شامل حال این افراد نمیشود
وی در راستای معرفی رئیس جمهور و کابینه گفت : برای تعیین مسوولیت ها باید هم به کسانی که رای دادند و هم به کسانی که رای ندادند و کلا به افراد با تجربه و شاخص باید توجه شود .
وی تاکید کرد: به شایسته سالاری که رییس جمهور اشاره کرده اند باید توجه کرد لذا ما از جناح گرایی سودی نبرده ایم باید افراد با تجربه مد نظر قرار گیرد.
وی در مورد اعتقاد راسخ به نظام ولایی و ولایت محوری گفت : هر کس که میخواهد مسئولیت بر عهده بگیرد باید خود را نوکر و خادم این ملت و تابع ولایت فقیه بداند و از خوی اشرافی گری دوری کند .
وی در خصوص مناسبت های ایام هفته گفت: اول ذی القعده تولد حضرت فاطمه معصومه یا همان روز دختر میباشد که خانواده ها به این مسئله توجه داشته باشند .
رنجبری تشریح کرد :5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه توسط ابوذر جامعه آیت الله طالقانی میباشد لذا این نماز جمعه ها که در عصر امام زمان اقامه میشود نماز جمعه حاکمیتی است.
وی در پایان گفت: نماز جمعه پایگاه تقوا، ایمان ،بصیرت و اخلاق مسلمانان است لذا نماز عبادی سیاسی جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهرستان می باشد

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=1061
  • ارسال توسط :
  • 1275 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نماز جمعه پایگاه تقوا، ایمان ،بصیرت و اخلاق مسلمانان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.