گروه : اخبار برگزیده » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۲:۱۵
شناسه : 1076
تاریخ : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
افتتاحیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم اداره اوقاف (بخش برادران) افتتاحیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم اداره اوقاف (بخش برادران)

چهلمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی اداره اوقاف و امور خیریه به میزبانی منطقه آزاد ماکو با 170 نفر شرکت کننده برادر اغاز شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی اداره اوقاف و امور خیریه در بخش برادران به میزبانی منطقه آزاد ماکو در مورخه 96/05/02 برگزار شد .

این مسابقات که در سالن همایش ساختمان اداری شماره 2 سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار می شود 170 نفر از تمام نقاط استان در رشته های دعا خوانی ، ترتیل ، قرائت ، حفظ و اذان شرکت کرده اند .

اسماعیل زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو در این مراسم گفت : منطقه آزاد ماکو هفتمین و بزرگترین منطقه آزاد در کشور می باشد که توجه ویژه ای به مباحث دینی و قرآنی دارد.

وی افزود : منطقه ازاد ماکو فعالیت های قرانی خود را از اواخر سال 92 اغاز کرده است که از ان زمان تا الان تعداد فعالان قرانی از 270 نفر به 3300 نفر افزایش پیدا کرده است .

وی تصریح کرد : ما در تلاش هستیم  که در ماه‌های آینده، بزرگترین برنامه قرانی کشور  را با حضور 5 هزار نفر در این منطقه برگزار و به عنوان قطب قرآنی کشور معرفی کنیم .

لازم به ذکر می باشد که داوران این دوره از مسابقات اوقاف در بخش برادران ، مجید عیاری در رشته وقف و ابتدا، علی اکبر ملک شاهی در رشته صوت ،وحید وکیلی در رشته لحن ، رسول سلیمانی در رشته تجوید ، جعفر واضحی در رشته دعا ، سید رضا میرموسایی در رشته حسن حفظ میباشد و این این مسابقات تا روز چهارشنبه مورخه 96/05/04 ادامه دارد .