افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو

  • کد خبر : 1378
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی در مورخه 96/05/26 در تالار سینا ماکو برگزار شد .

در این مراسم جعفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدا ضمن خیر مقدم یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و گفت : این انقلاب و کشور موجودیت خود را مدیون خون پاک شهدا و دلاوری ها و رشادت های  شما عزیزان می باشد .

در ادامه شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در مورد جایگاه شهدا و خانواده شهدا مطالبی ایراد نموده و گفت : جانبازان نیز سرمایه های این کشور می باشند لذا باید آنان را تکریم کرده و حضور همیشه در صحنه شان را ارج نهیم .

سپس حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو : ضمن اشاره به جانفشانی های زمان جنگ و دلاوری ها و رشادت های شهدا و جانبازان و ازادگان گفت :

شما آزادگان ، ذخیره ها و گنجینه های اصلی این انقلاب می باشید شما کلید داران و ولایت داران این انقلاب هستید اما آیا این آزادگی در جبهه ها مانده ، تمام شده و به خاطره ها پیوست؟؟  نه امروز شهدایی چون محسن حججی مملکت و جهان را باچشمان خود به چالش کشید و مردانه در مقابل تکفیری ها مبارزه کرد .

وی تصریح کرد : ما تا خون در رگ داریم اجازه نخواهیم داد حریم ملکوتی و کبریایی ائمه و معصومین مورد تعرض قرار گیرد سلام و درود به شما آزادگان سرافراز  این شهرستان که رشادت‌ها و دلاوری های شما و امثال شما این انقلاب و کشور را پایه گذاری کرده است .

 وی در پایان گفت :بعضی میگویند در ایران ما میزبان یک امام هستیم در مدینه شش معصوم و…این غلط است ما میهمان است  ائمه و این امامان می باشیم و در سایه کرامات انها زندگی میکنیم .

در ادامه عسگر دادفر رزمنده ، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی زمان جنگ پرداختند .

سپس جلال عبدالهی شاعر رزمنده و جانباز یاد و خاطره جنگ را در قالب شعر به تصویر کشید .

در پایان برنامه ایدین حسین نژاد آزاده  و جانباز 8 سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداخت.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=1378
  • ارسال توسط :
  • 861 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.