گروه : اخبار برگزیده » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۵:۲۵
شناسه : 1378
تاریخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی در مورخه 96/05/26 در تالار سینا ماکو برگزار شد .

در این مراسم جعفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدا ضمن خیر مقدم یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و گفت : این انقلاب و کشور موجودیت خود را مدیون خون پاک شهدا و دلاوری ها و رشادت های  شما عزیزان می باشد .

در ادامه شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در مورد جایگاه شهدا و خانواده شهدا مطالبی ایراد نموده و گفت : جانبازان نیز سرمایه های این کشور می باشند لذا باید آنان را تکریم کرده و حضور همیشه در صحنه شان را ارج نهیم .

سپس حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو : ضمن اشاره به جانفشانی های زمان جنگ و دلاوری ها و رشادت های شهدا و جانبازان و ازادگان گفت :

شما آزادگان ، ذخیره ها و گنجینه های اصلی این انقلاب می باشید شما کلید داران و ولایت داران این انقلاب هستید اما آیا این آزادگی در جبهه ها مانده ، تمام شده و به خاطره ها پیوست؟؟  نه امروز شهدایی چون محسن حججی مملکت و جهان را باچشمان خود به چالش کشید و مردانه در مقابل تکفیری ها مبارزه کرد .

وی تصریح کرد : ما تا خون در رگ داریم اجازه نخواهیم داد حریم ملکوتی و کبریایی ائمه و معصومین مورد تعرض قرار گیرد سلام و درود به شما آزادگان سرافراز  این شهرستان که رشادت‌ها و دلاوری های شما و امثال شما این انقلاب و کشور را پایه گذاری کرده است .

 وی در پایان گفت :بعضی میگویند در ایران ما میزبان یک امام هستیم در مدینه شش معصوم و…این غلط است ما میهمان است  ائمه و این امامان می باشیم و در سایه کرامات انها زندگی میکنیم .

در ادامه عسگر دادفر رزمنده ، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی زمان جنگ پرداختند .

سپس جلال عبدالهی شاعر رزمنده و جانباز یاد و خاطره جنگ را در قالب شعر به تصویر کشید .

در پایان برنامه ایدین حسین نژاد آزاده  و جانباز 8 سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداخت.