گروه : اخبار برگزیده » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۲۳:۱۵
شناسه : 1605
تاریخ : ۰۵ شهریور ۱۳۹۶
دیدار مسئولین با مردم به مناسبت هفته دولت دیدار مسئولین با مردم به مناسبت هفته دولت

مسئولین شهرستان به مناسبت هفته دولت در مسجد علی بن ابی طالب ماکو با مردم دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ مسئولین شهرستان به مناسبت هفته دولت مورخه 96/06/05 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابیطالب با مردم دیدار کردند .

در این برنامه فرماندار شهرستان گزارش کلی از عملکرد فرمانداری ارائه داد وی گفت : زمین های اطراف فرودگاه جزء برنامه سازماندهی جلوگیری از برون رفت اب می باشد 8000 هزار هکتار در پلدشت و 3000 هکتار در روستای قره تپه و رند زیر برنامه ریزی سد شهید جواب قنبری می باشد که سعی داریم ان 3000 هکتار را به 5300 هکتار ارتقاء دهیم .

وی در ادامه گفت : اجرای طرح فاضلاب شهر ماکو از نارسایی های شهر ماکو است خوشبختانه با توجه به مکاتبه های انجام شده این طرح در حال اجرا می باشد.

وی افزود : بحث انشعابات و لوله گذاری ها در 24 ماه  اجرایی می شود اگر فاضلاب تحقق پیدا کند کل مشکلات شهری برطرف خواهد شد .

وی در ادامه این بحث گفت : در کنار این بحث اب رسانی روستایی دیروز با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخط ابرسانی به 5روستا ، سالن ورزشی دانشگاه پیام نور افتتاح شد و عملیات گاز رسانی به 16 روستا اغاز شده است .

علیزاده تصریح کرد: که با پیگیری های مکرر نماینده شهرستان  و مکاتبات انجام شده با اقای شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان ، خط گاز رسانی به 3 روستای یاریم قیه علیا ، سفلی و وسطی و روستای اداغان و گروشکاک که جمعا 20 روستا میشود در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد   .

وی تاکید کرد : که معاون وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه در اینجا حضور خواهد داشت لذا ما امید داریم و تلاش میکنیم که مشکلات جوانان را در این زمینه حل کنیم .

وی در ادامه گزارش خود گفت : معاون وزیر راه و شهر سازی که اینجا امدند مبلغ 250میلیون از طرف ما و 750 میلیون از طرف معاون وزیر به ترمیم و اسفالت ریزی جاده دانالو از محله مسکن تا روستای دانالو اختصاص یافت و مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اسفالت ریزی جاده های روستایی اختصاص یافت .

در ادامه عموم مردم از فرماندار ، شهردار و مسئولین خواسته ها و سوال های خود را پرسیدند .