افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

جلسه مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان بسیج شهرستان

  • کد خبر : 1728
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
جلسه مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان بسیج شهرستان

جلسه مجمع عالی بسیج با حضور شورای شهر ، نخبگان بسیج در سپاه پاسداران ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان بسیج و شورای شهر مورخه 96/06/11در سپاه پاسداران ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا علی حسینی دبیر مجمع عالی بسیج ضمن خیر مقدم در خصوص اهداف و وظایف مجمع عالی بسیج مطالب مبسوطی ارائه نمود .

در ادامه باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو با اشاره به وظیفه مجمع عالی بسیج گفت : شما عزیزان نخبگان بسیج هستید لذا باید پیشروان این عرصه باشید .

وی افزود : با توجه به اینکه اعضای بسیج از بین عمومیت مردم است لذا مجمع عالی بسیج نخبگان این مردم هستند .

وی در خصوص وظایف مجمع عالی گفت : ما وظیفه داریم در عرصه سیاسی ، اجتماعی ، مردم داری ، مردم یاری ، علمی وارد شده و نظر برطرف کننده مشکل ارائه دهیم یعنی در واقع وظایف مسئولین و مردم را به انها گوشزد کنیم چرا که اگر گوشزد کردن وظایف از طرف من مسئول باشد برای مسئولی دیگر خوشایند نخواهد بود و این در حالی است که این گوشزد اگر از طرف مردم باشد برای مسئول خوشایند خواهد بود .

وی تصریح کرد : مجمع عالی باید در موضوعی اظهار نظر کارساز کند که بتواند ان مشکل را حل کند نه اینکه یک سنگی بیاندازند و اغتشاش ایجاد کنند .

وی تاکید کرد ما امروز در مملکت با کسی دعوا نداریم اگر کاری را بخواهیم با  بی احترامی انجام بدیم کارساز نیست بی احترامی از طرف یک فرد نسبت به یک مسئول درست نیست اگر حرف با احترام و از دل و از روی دلسوزی باشد در دل مینشیند .

در ادامه این برنامه حسین قویدل رئیس مجمع عالی بسیج ضمن تشکر از حضور نخبگان و شورای شهر  گفت : خود باوری شالوده اساسی نهضت امام عظیم الشأن است ؛ این خود باوری باعث شد که انقلابی عظیم در عالم تشکیل شد که همه مات و مبهوت ماندند .

وی افزود : در طول این سالها 800 میلیون رای در صندوق ها ریختیم که سرنوشت خود را رقم بزنیم این در دنیا بی نظیر است  و اساس نهضت امام همین است .

وی تصریح کرد : افرادی میخواهند این نهضت را در فکرها تضعیف کنند لذا چندین اصول و راه وجود دارد : توجه به اسلام ناب ، توکل به خدا و جهاد اکبر ، اعتماد به مردم در سخت ترین شرایط .

قویدل گفت : امروز یک میراث گرانبها از امام راحل به اسم بسیج مانده است که چند تهدید برای آن وجود دارد :

تضعیف روحیه بسیجی که همان روحیه جهادی است ، غفلت نسبت به ارزشها و دنیا زدگی ، اختلافات بیهوده ، غرور بیجا که مثلا یکی میگوید من حزب الهی هستم تمام و دیگر هیچ کس را قبول ندارد تحجر مقدس مآبی یعنی بعضی جا تفریط و بعضی جا افراط بشود لذا باید از خود شروع کنیم  و برای دفاع از عزت و سرافرازی این انقلاب تلاش کنیم .

وی در خصوص هدف مجمع عالی بسیج گفت : اصلی ترین اهداف مجمع عالی بسیج این است که برویم نیروهای انقلابی را بگردیم و علت فاصله گیری او را ازبسیج بدانیم و یک بسیج متشکل از نیروهای انقلاب تشکیل دهیم و گفتمان ولایت را ترویج دهیم .

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت در مورد بسیج شعر خوانی کرد و در پایان پس از ارائه نقطه نظرات توسط 4 نفر از مسئول کارگروه ها بیانیه مجمع عالی بسیج قرائت شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=1728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲

دیدگاهها بسته است.