گروه : اخبار برگزیده » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک
ساعت : ۱۱:۳۷
شناسه : 2033
تاریخ : ۰۱ مهر ۱۳۹۶
زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس

زنگ ایثار و مقاومت بازگشایی مدارس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ در آیین بازگشایی مدارس زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین در مدرسه شهید آخوند زاده شهرستان ماکو مورخه نواخته شد .

در این مراسم ابتدا اکبر باباپور رئیس اموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان برای همه دانش آموزان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرده و گفت : خدای منان را شاکرم که توانسته ام در عرصه علم خدمتگزار مردم باشم و انشاالله معلمان عزیز زمینه پیشرفت و علم افزایی دانش اموزان را فراهم کنند .

در ادامه رنجبری امام جمعه ماکو ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و تبریک اغاز سال تحصیلی جدید گفت : گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را که خون پاک ان شهدا ضامن امنیت و ازادی ما بوده و اکنون میتوانیم در کمال اسایش پله های ترقی تحصیلی و علمی خود را سپری کنیم .

وی ضمن توسل به امام حسین (ع)و قرائت عهد نامه دانش اموزی از دانش اموزان خواست که ضمن تکرار مطالب عهد نامه در اخر همه با هم امین بگویند .

در پایان این برنامه از زحمت کشان و خیرید مدرسه شهید آخوند زاده با اهدای تندیس تجلیل به عمل امد و از دو دانش اموز که در مسابقات کشوری مقام آورده بودند تجلیل به عمل امد .